Перейти до основного вмісту

Локалізація Octopress

Граюся зараз з даним двигунцем для блогу і подобається він мені. Звичайно ще багато з чим потрібно буде розібратися (найбільше мене цікавить зараз можливість писання з кількох пк та зручний редактор з підсвіткою синтаксису. Для лінуксу не можу щось нагуглити нічого цікавого). Але є те, що я роблю завжди з будь яким продуктом яким користуюся - українізую. В Octopress з цим є певні нюанси. Один з них полягає в тому, що локалізовувати потрібно після того, як ти визначишся з темою оформлення блогу. Інакше при перевстановленні на іншу доведеться все робити з самого початку. Але Опишу деякі нюанси локалізації. Для себе також ).
Отже.. почнемо з локалізації дат. Розписувати мені все це ліниво, тому я просто поділюся файликом date.rb Який потрібно покласти в /octopress/plugins . Також потрібно переконатися, що в  _config.yml налаштування  date_format має вигляд     date_format: "ordinal" .

Тепер пройдемося по локалізації тем та іншого:

Read on →

_config.yml

1
excerpt_link: "Read on →"

Blog | Archives

source/_includes/custom/navigation.html

1
2
Blog</a></li>
Archives</a></li>

← Older / Blog Archives / Newer →

source/index.html

1
2
3
&larr; Older</a>
Blog Archives</a>
Newer &rarr;</a>

Recent Posts

source/_includes/asides/recent_posts.html

1
<h1>Recent Posts</h1>

GitHub Repos

source/_includes/asides/github.html

1
2
<h1>GitHub Repos</h1>
<li class="loading">Status updating...</li>

Search / subscribe via RSS

source/_includes/navigation.html

1
2
title="subscribe via RSS">RSS</a></li>
placeholder="Search"/>

Posted by

source/_includes/post/author.html

1
<span class="byline author vcard">Posted by

Comments

source/_layouts/post.html и source/_layouts/page.html

1
<h1>Comments</h1>

Blog Archive

source/blog/archives/index.html

1
title: Blog Archive

posted in

source/_includes/archive_post.html

1
<span class="categories">posted in

Category:

_config.yml

1
category_title_prefix: "Категорія: "

На цьому начебто все. Буду далі розбиратися ))))

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )