Перейти до основного вмісту

[cinema] Красуня та чудовисько / La belle et la bête (2014)

Жанр: фентезі, романтичний 
Країна: Франція, Німеччина 
Кінокомпанія: Eskwad, Pathé, TF1 Films Production 
Режисер: Крістоф Ґанс / Christophe Gans 
Актори: Леа Сейду / Léa Seydoux, Венсан Кассель / Vincent Cassel, Андре Дюсольє / André Dussollier, Едуардо Нор'єґа / Eduardo Noriega, Міріам Чарлейнс / Myriam Charleins, Одрі Ламі / Audrey Lamy, Сара Джерардо / Sara Giraudeau та інші 

Сюжет:
Дочка купця, смілива і відважна Белль (Красуня), шукає свого батька в палаці у Чудовиська. Вона знаходить батька в здоров'ї і залишається в палаці у Чудовиська, вони стають друзями. Чудовисько, яке наводило жах на всіх навколоу, насправді дуже нещасне, а в його грудях б'ється добре серце. Але злі чари чаклунки, що зачарували його розвіються тільки тоді, коли його зможе полюбити прекрасна дівчина...

Тривалість: 01:53:04 


Останнім часом мене відвідувала думка, що було б непогано, якби студії почали знову знімати казки. І не просто казки, а ще й для дітей. Адже "Зимова фантазія" хоч і казка, але ж зовсім не дитяча. А тут мені на очі трапився цей фільм...

Хто і як тільки не знімав "Красуню та чудовисько". Тут можна згадати і Діснея, і "Алєнький цвєточєк" часів СРСР. Так само можна поговорити і про варіанти цієї казки, яких також не мало. В даному фільмі показано також не класичний варіант цієї казки, але про це трішки згодом.

Костюми... костюми та музика - це те, що зачаровує з перших хвилин перегляду фільму. Переглядаючи фільм отримуєш не просто естетичну насолоду, а й задоволення від добре виконаної роботи костюмерів. Адже завдяки їм вже можна відчувати епоху Середньовіччя. Господи.. і це пишу я, чоловік ))).. але таки споглядаючи красиву сукенку на красивій фігурі... Мова все таки не про це.

Гра акторів тут окрема тема. Та й підбір акторів також. На Толоці дехто говорив, що краще б головну роль зіграла Крістен Стюарт, або Хлоя Морец - начебто Леа Сейду не надто гарна для ролі красуні. Авторитетно можу сказати - фігня це все. Леа доволі добре виглядає в ролі Бель. І доволі приваблива. А для європейського фільму запрошувати американських акторок? Та ну нафік... типаж все таки інший. До речі її як акторку я помітив таки в цьому фільмі. Хоча вона знімалася і в "Безславних виродках" і в Готель “Ґранд Будапешт”. А тут вона таки була королевою екрану, а всі інші статистами. Деякі питання виникали по відношенню до зовнішності сестер, але то вже таке. Залишимо на розсуд режисера, але я волів би бачити більш симпатичні лиця.

В принципі начебто і все по акторах. Всі інші хоч і присутні тут, але все таки виглядають акторами другого плану. Венсана Каселя, як такого, можна зустріти лише в її снах чи наприкінці фільму. Але все таки приємно бачити те, що в Європі знімають фільми де відомий актор грає далеко не основну роль.

Тепер те, що мені не сподобалося на відміну від багатьох інших глядачів. Як не банально буде звучати, то це спецефекти. Вони були доволі слабкі місцями і це таки недолік цього фільму. На мою думку - суттєвий. Але людям подобаються вони такими, як тут є.

Переклад фільму та його озвучування мені дуже сподобалися. Порівнювати з озвучуванням в сусідній державі не можу - дивлюся фільми виключно українською.

В цілому фільм вийшов чудовим. Дуже приємна казка, не страшна, з хорошою грою акторів, костюмами, музикою. Чого ще потрібно від фільму? А ну да.. Чи можна дивитися фільм дітям?...

Над цим питанням я думав довго, але увімкнув таки тоді коли доня ще не спала. Половину фільму вона просто переглядала із задоволенням, але потім втома дала взнаки і вона його не додивилася.. Але вранці з мене взяли обіцянку показати його при нагоді повністю. З чого можу судити, що дітям таки має подобатися. А от чи можна його показувати дітям? Впевнений, що можна. Тут немає ні крові, ні сексу... Сцена з оголеною жінкою, в яку перетворилася лань не рахується - показано трішки оголеної ключиці, трішки оголеного стегна. Ніякої вульгарщини, ніякого сексу. Все в рамках пристойного. Так що не бійтеся показувати фільм дітям. Але раджу показувати в українському озвучуванні

Зкачати, як завжди, можна з "Толоки Гуртом", а от з онлайн переглядом українською можуть виникнути проблеми. Поки що. Так що вдалого вам перегляду ;)

PS А я хочу подякувати Frank Sinatra за те, що він люб'язно супроводжував написання цього тексту. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )