Перейти до основного вмісту

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше...




Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то особливої складності ви не відчуєте. Вам буде зразу запропоновано заповнити шаблони по комунальним платежам, що я і зробив ), по оплаті послуг Укртелекому навіть підтягує суму заборгованості (ВІВА, але чому лише Укртелеком, чому не підтягує сум заборгованості по іншим платежам, враховуючи що в терміналах їх видно ?). Після заповнення шаблонів я вирішив почекати декілька днів перед оплатою, оскільки в мене не вистачало коштів для оплати всих послуг за один раз. Очікування розтяглися на тиждень.. і.. ось він той день.. День коли я вирішив зробити всі платежі..... тут то все й почалося...
Я відправив всі платежі в корзину, натис підтвердити оплату... і .... з усіх платежів провівся один.. на інші видало помилку.... що за фігня, подумав я і повторив процедуру без того платежу який вже оплатив.. знову помилка..... Оскільки експерементувати зі своїми грошима я не ризикнув особливо, то вирішив я звернутися до техпідтримки в онлайн-чат. Перше що там зробили, почали розповідати. що платити по шаблонам зараз ні-ні.. ніззя... вони некоректно працюють (це після того, як я вже зробив оплату...) і порекомендували зробити оплату через розділ меню "оплата по іншим містам". Що я ізробив з одним платежем, який пройшов тудою на "ура". Але я вирішив зачекати пару днів і все таки заплатити по шаблонам ))), мені тки було ліниво постійно заповнювати одні й ті ж дані постійно руками. За пару днів оплата таки пройшла, але.. знову не обійшлося без "але"... По тим платежам, які залишилися не сформувалися квитанції.....
Після всього цього я в роздумах, чи використовувати Приват24 для оплати комунальних в подальшому....
Невеличке резюме:
1. Оплата по тим платежам, по яким не було сформовано квитанції - пройшли.
2. Укртелеком оплатити не вдалося, але його таки можна сплатити через сервіс "Єдиний Гаманець" (до речі без комісії)
3. Комісія за кожний комунальний платіж 1 грн (в терміналах з картки 1%)
4. Можливі проблеми з формуванням квитанцій, але сподіваюся що з цього місяця їх не буде...
PS... В Приватбанку є ще онлайн-сервіс Комунальні платежі, де оплата без комісій.. можливо найближчим часом його протестую )
=-=-=-=-=
Powered by Blogilo

Коментарі

  1. Шановний Сергiю,
    приносимо вибачення за спричиненi незручностi. Повiдомте, будь ласка, дати та суми платежiв, за якими не роздрукувалися квiтанцii для вiдправлення Вам квiтанцiй. Також Вы можете сплатити комунальнi платежi без комiсiй за допомогою нашого сервiсу https://r.privatbank.ua/lightpay/ Iнформацiя про адреси термiналiв самообслуговування розмiщена на нашому сайтi http://privatbank.ua/info/index1.stm?url=/info/bass/cityes.ssc
    З повагою,
    ПриватБанк

    ВідповістиВидалити
  2. неочiкувано О_О менi так i не вiдповiли, коли я питав... як вихiд - писати у блогах, щоб увагу звернули :-Р

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )