Перейти до основного вмісту

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек
Маша  "Маша и меведь"





Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від Приватбанк - "Приват24", та від Альфа-банк - "My Alfa-Bank". Сьогодні розповів про "Платинум Клік" від Платинум банк. Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Реєстрація

Для реєстрації потрібно не лише відвідати відділення, але й попередньо залишити заявку на сайті "Платинум Клік", дочекатися дзвінка консультанта, надати йому свої дані  і лише після цього він запише вас на підключення банкінгу у відділенні на певну дату та час. Мене записали до певного консультанта, але коли я прийшов то він був зайнятий і мені оформив підключення інший. Судячи з усього це нормально ). 
Реєстрація в мене зайняла годину. За цей час мені було оформлено анкету консультантом з моїми паспортними даними, адресами тощо. Уточнювалося чи не СПД я часом ). При підключенні вам відкривають доступ власне до банкінгу - логіном виступає ваш ІПН, а пароль присилає банк (власне мені він не прийшов чомусь, довелося ввечері телефонувати і після ідентифікації мені його згенерували новий за пару хвилин - тут плюс банку) після першого входу його потрібно змінити, також оформлюється договір на поточний рахунок та відкривається картка Visa Electron чіпована та персоніфікована. Рахунком я міг користуватися зразу, а от картку довелося зачекати майже 2 тижні ну і відповідно відвідати відділення повторно для того, що б її забрати. Великий плюс при оформленні картки - випустили її з таким написанням імені, як я вказав, але тут і мінус - могли порадити як потрібно писати у відповідності до вимог транслітерації. Але тут я на них не ображаюся - інші намагаються похерити те, як вказуєш ти та випустити з транслітерованим іменем з російської. 

Ергономіка

Тут написати щось складно. Все дуже просто і зрозуміло. Єдине, що не сподобалося, що не запам'ятовує мову та постійно доводиться перемикатися при входженні до системи.

Функціональність

Тут починається найцікавіше і найпечальніше. Функціонал банкінгу обмежений наступним:
  • блокування картки
  • налаштування смс-інформінгу по картці вмикання/вимикання
  • виписка
  • Платежі між своїми рахунками
  • Платежі на рахунки в середині банку
  • Платежі на рахунки в інших банках
  • Створення шаблонів
  • Відкриття депозитів
  • Можливість бачити терміни дії карток, паролів
Цікавий такий пункт як "Мої фінанси" за допомогою якого можна вести певний облік витрат в розрізі того на що витрачаєш. Така собі міні-бухгалтерія. Дуже обмежено, але якщо будуть розвивати то повинно вийти цікаво. 
Є довідка, де все розписано як для "чайників"
Платежі між своїми рахунками проходять в режимі 24/7, а от в середині банку платежі йдуть так як і на інші банки - в режимі операційного дня. 
Поповнення рахунків можливе безготівково; готівкою в касі на поточний рахунок, тоді кошти стають доступними зразу; через кеш-ін термінал на картку - можна користуватися з наступного дня


Трішки порівняння з Приватом та Альфа-банком

Після того, як Приват почав зменшувати кількість продуктів для фізичних осіб, я почав думати про пошук іншого банку з хорошим банкінгом та тарифами на інші послуги. Важливими для мене були критерії  тарифів на випуск та обслуговування карт, на зняття готівки, перерахування коштів в інші банки та на зарахування їх на рахунки

Відкриття банкінгу: у всіх трьох банках - безкоштовно, але потрібно бути/стати клієнтом банку
Відкриття поточного рахунку:
  • Приватбанк - 30 грн
  • Альфа-Банк - 50грн
  • Платинум банк - 0 грн
Операції з поточного рахунку - 
  • Приватбанк та Альфа-банк - від 0,5% мінімум 5 грн
  • Платинум банк - 2 грн на інші рахунки, 0 грн - між своїми рахунками
Карти економ-класу:
  • Платинум банк - 0 грн
  • Альфа-банк - від 29 грн
  • Приватбанк - продукт відсутній (лише зп/проекти) Натомість можна оформити кредитку "Універсальну" або Голд-карту
Платежі з карт за допомогою банкінгу:
  • Платинум  банк- 0 грн між своїми рахунками та на рахунки відкриті в ньому і 2 грн за платежі на рахунки в інших банках. Платежі між своїми рахунками оброблюються миттєво, всі інші в операційний час
  • Альфа-банк - 0 грн на всі платежі, оброблюються в операційний час
  • Приватбанк (Універсальна)- Платіж залежить від продукту та виду платежів. За новими умовами платіж буде коштувати від 1%  за рахунок власних коштів та 3% за рахунок кредитних коштів+ додаткові комісії
Зарахування коштів на карти:
  • Платинум клік - 0 грн
  • Альфа-банк - 0 грн якщо кошти переказано за допомогою їхнього банкінгу, 1% якщо іншим шляхом (окрім поповнення власником), 1% за поповнення понад 500 грн за допомогою іншої картки через банкінг
  • Приватбанк (Універсальна)- 0 грн за безготівкове поповнення та поповнення через термінали, комісія через касу постійно змінюється 
Зняття коштів через банкомати:
  • Платинум банк - 0 грн через власні банкомати та мережу "Атмосферу"
  • Альфа-банк - 0грн у власних банкоматах, та від 0,75 в "Атмосфері"
  • Приватбанк - від 1% у власних банкоматах
Висновки

В даному випадку робити висновки складно. Приватбанк має багатофункціональний інтернет-банкінг, з багатьма сервісами які доступні з нього. В той же час інші продукти, які він пропонує, викликають як мінімум сумний подив.
Платинум банк пропонує цікаві продукти як безплатна картка, ощадний рахунок - який можна відкрити через банкінг, безплатний поточний рахунок, можливість відкривати депо через нього. Але на цьому його переваги закінчуються. Для багатьох рухів потрібно використовувати інші сервіси - Портмоне, Лікпей, сервіси тогож Приватбанку. Окремо засмучує комісія в 2 грн на будь який платіж за межі банку.
Альфа-банк... Його банкінг займає позицію між Приватом та Платинумом. Він має багато сервісів, наприклад безкоштовне погашення кредитів/кредитних карток/поповнення карт до 500 грн на місяць картами інших банків через його інтерфейс робить його вже привабливим. В той же час він не має сервіс переведення на карти інших банків по номеру карти, платежі всередині банку оброблюються лише в операційний час. І платежі на інші банки безкоштовні, але з іншого боку тут дуже маленькі ліміти виставлені по замовчуванню.

Кожен може вибрати своє. Якщо до травня, а в травні в мене закінчується термін дії персонального електрону, Привабанк не поверне такі карти, або хоча б звичайні дебетні класіки то мабуть доведеться розпрощатися з цим банком... А до того буду користуватися всіма трьома. Поки що... 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )