Перейти до основного вмісту

Єдиний гаманець -ще один сервіс для онлайн оплат

 Недавно почав користуватися даним сервісом. Що можу про нього сказати ? Що мабуть не звернув би увагу на нього, якби не одне але - в мене картка Приватбанку, який не любить що б його картками оплачували послуги Інтертелекому... А так, як людина я лінива пішов шукати як оплатити дані послуги не виходячи з дому - і знайшов. Це був сервіс Єдиний гаманець (лінк вказую реферальний ) вам все одно, а мені приємно).  Поповнення з карток Приватбанку (та й інших банків також) - без комісії, оплата за послуги - також без комісії.

 На сьогодні перевірено оплату таких провайдерів:

МТС - час поповнення  - в межах регламенту
Білайн - миттєво
Інтертелеком - миттєво
Мегастайл - миттєво
Воля-Черкаси (телебачення) - тут виникла трабла: оплатив в суботу, але платіж завис на верифікації, ввечері в суботу звернувся до Техпідтримки,  першу відповідь отримав за добу. Загалом ми обмінялися десь 4 листами, доки проблему було вирішено, але оплату було проведено. Як виявилося оплату по даному провайдерові потрібно вказувати без копійок.

 Також там знайшов можливість оплачувати послуги іншого Черкаського інтернет-провайдера - МкЛяута... Правда враховуючи, що в нього як і у Волі оплата лише Через термінали - то рекомендую платити цілими сумами (сам не пробував ) не маю потреби )

Сподіваюся дана інформація буде комусь корисною

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )