Перейти до основного вмісту

Піратство.. Україна.. думки..

В динаміках грає плейлист, який складається з альбомів Скрябіна, "Океану Ельзи", "Другої ріки". За те, що я їх слухаю я не заплатив ні копійки. Чи правильно це? Хтось скаже зразу що ні. А хтось і запитає, а де ти його взяв і я відповім просто - запустив на Яндекс.Музиці де, як написано, розмішено легальний контент. До чого я веду? :) - все дуже просто. Майже місяць тому я прочитав статтю Боротьба з піратством та підміна понять шанованого мною журналіста та письменника Кокотюха Андрій. Він написав хорошу статтю, але в предметі не зовсім розібрався.


Почнемо з відео-ринку, де найбільший рівень піратства біля програмного забезпечення. Прихильники копірайтингу говорять, що відео-піратство в Україні досягає небувалих розмірів але, якщо розібратися, з чого воно складається в Україні? З фільмів, серіалів, які беруть на російських трекерах? Для прикладу наведу фільм Тарантіно "Джанго вільний" - мій кум його переглянув російською у Full-HD за пару тижнів до того, як в мене з’явилася така можливість українською.  Так де рівень піратства вищий? В Росії, де він лежав давно в доступі вільному? Чи в Україні? Схожа ситуація була із фільмом "Ворон". Хтось зауважить - але ж є офіційні кінотеатри з контентом - і я з ними погоджуся. Так, в Україні такі вже є. Особисто я знаю 2 таких кінотеатри - MEGOGO.NET та Oll.tv. Вони обидва надають можливість переглядати фільми за кошти, та ще й у великій якості. Але виникає інше питання - наявність контенту українською. На олл.тв такий навіть знайти складно, у випадку мегого ситуація трішки інша - тут можна знайти контент українською (є пошук українською), але там в наявності є фільми, які перекладалися і озвучувалися не офіційно. Тобто, формально, це можна віднести до категорію не ліцензійного контенту. І виникає питання - в чому ж тоді Україна перевершує ту ж Росію у піратстві, що в Україні не можна купити

Знаєте, скільки знайомий мешканець Люберець витратив на ліцензійний двотомник документальних історичних стрічок виробництва ВВС? Двісті російських рублів! Це приблизно 40 гривень. За 10 (!) якісно зроблених та озвучених дисків, кожен із яких містить 3 (три) серії проекту. (с) Андрій Кокотюха

 Я наприклад не знаю. Але я знаю, що в Україні не піратство є причиною цьому. Зважаючи на вищенаведене.

Сьогодні я згадав про чудового письменника Ірвіна Шоу і пішов погуглити де можна купити його книги. Українською. Спочатку я шукав в електронному вигляді ліцензійний контент - я його не знайшов, потім я шукав паперові видання в книгарнях - результат той же. В онлайн-бібліотеках (піратських) - я також не знайшов його книг українською. На відміну від книг російською. Це також в цьому винні пірати, які не купують книги?

В російськомовному сегменті електронного літературного контенту є такий собі "Літрес" - в ньому продається дуже багато книг російською. Іноді можна знайти і українською. В українському сегменті цього ринку працює "Обрій". Але книг українською тут також доволі складно знайти. В цьому також винні пірати?
А давайте порівняємо вартість електронних книг?

Амазон - A Game of Thrones: A Song of Ice and Fire: Book One [Kindle Edition]
George R.R. Martin  - Kindle Price: $7.81 (63.75грн) includes free international wireless delivery via Amazon Whispernet
Літрес -  Электронная книга «Игра престолов» Джордж Мартин из серии: Песнь Льда и Огня, #1 149,90 руб. (38,87грн.)

Українською книги немає. І тоді виникає питання, а це також піратство винне? Але це питання відкладемо на трішки пізніше. Спочатку порівняємо ціни і рівень життя там і тут. Різниця між Амазоном і Літресом в ціні складає трішки більше 50%. Але якщо порівняти рівень доходів тут і там, то в який бік буде перевага? Не в сторону цін Літреса. Також на Амазоні, за 20 долярів всього можна купити бандл з 4 книг.

Закінчу текст словами Пана Андрія

В Україні можливостей втратити такі гроші за подібний продукт під час аналогічних акцій я та мої однодумці не в змозі - в силу відсутності згаданої розвиненої індустрії з виробництва та вдячного розповсюдження легального контенту. Тобто, принцип «треба тобі - пішов та купив» не спрацьовує. Або порушуй чужі права, або обмежуй себе та власний світогляд.

Але він в результаті робить неправильні висновки. Не піратство винно в цьому. Далебі не воно. А те, що наші бізнесмени хочуть урвати якомога більше зараз, ніж розвивати ринок на майбутнє. А ще в нас видавці люблять ображати людей, які користуються торентами.. але то вже інша історія

Далі щось буде .. Колись.. мабуть.. взагалі )

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )