Перейти до основного вмісту

Хмарний атлас

Іноді буває так - подивишся трейлер якогось фільму і починаєш розуміти, що це той фільм який ти хочеш подивитися. І зачасту трапляються розчарування. "Хмарний атлас" виявився не таким.


Я очікував цей фільм, хотів на нього піти до кінотеатру, але багато "але" завадило цьому. А потім Я довго чекав версію в хорошій якості з українською озвучкою. А потім.... а потім... Довго відкладав перегляд цього фільму на потім, що встиг прочитати книгу (російською). Правда в перегляді фільму мені це трішки допомогло, але в той же час і викликало певні невдоволення фільмом.
Фільм починається з музики і з неї він складається. Музика пронизує його від початку і до самого кінця. Змушує серце тріпотіти в очікуванні повороту сюжету, дії, слів. Вона підкреслює все сказане і доповнює несказане. Один з небагатьох фільмів, де саундтреки чіпляють тебе за живе і не відпускають до кінця. Але це може і через те. що я люблю класичну музику, а у фільмі саундтреки зроблені в цьому напрямку.
Триває фільм 3 години. Не мало і не багато, але в кінотеатрі мені було б складно його подивитися хоча б через те, що потрібно було б десь доню прилаштувати на 4 години десь.
Незважаючи на такий великий час у фільмі не було показано багато сюжетних ліній що, після книги, викликало маленьке невдоволення. Дуже сподобалася лінійність фільму - тут показують одночасно різні часи і різних героїв стрибаючи сюжетами через епохи. В книзі розповідається частина історій героїв почергово.
Герої... Тут можна було б багато говорити як вони були зіграні, але я не пізнав Г’ю Ґранта ні в одній ролі, а Тома Генкса пізнав лише в 2-х. А те що я інших акторів не пізнав, також говорить про те, що гримери працювали чудово.
Розповідати сюжет я не хочу. Хтось вже бачив фільм, хтось ще ні. Але. на мою думку, фільм вартий тих 3-х годин, які ви на нього витратите. Я не пошкодував про це. І цей фільм підкреслює виняток в тому, що зараз мало фільмів які хочеться дивитися, а після перегляду яких не виникає відчуття дарма згаяного часу.

Окремої подяки заслуговує робота студії "Le Doyen". Якщо на початку я ще мав сумніви відносно голосів, які озвучували фільм та їхніх інтонацій, то наприкінці фільму я був переконаний в тому, що вони так і повинні звучати ).

Єдине, про що я шкодую, що не зміг прочитати книгу українською... Але таке життя в Україні...

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )