Перейти до основного вмісту

Трішки думок

Онук прийшов провідати діда. Став старий його про справи розпитувати, але внук був неговіркий.
- Ти виглядаєш втомленим, немов прожив важке життя, - зауважив дід.
- Ти правий, в моєму житті немає нічого доброго, - зітхнув онук.
- Я приготував подарунок, щоб розвіяти твою смуток, - сказав дід. - Так поклав його в ящик секретера і забув, в який.
Секретер у діда був старовинний, з безліччю дверей.
- Не біда, я швидко його знайду, - посміхнувся онук і почав відкривати одну дверку за одною.Незабаром подарунок знайшовся, а під ним лежала записка: «У житті багато дверей, і за однією з них- подарунок долі. Мудрі кажуть: “Треба постукати в сім дверей, щоб одна відкрилася” ».
Іноді шукаєш такі двері і не знаходиш. Стукаєшся і не розумієш чи то двері, чи то стіна. Коли тобі 20 все здається таким легким і зрозумілим. І ти робиш кроки.. помилки.. живеш. Коли тобі вже не 20 так буває соромно за даремно витрачений час. За те, що не користався можливостями які давала доля. За те, що шукав таких можливостей, коли доля тобі їх не пропонувала. Але вже нічого не зміниш. Адже вже зараз права на помилку ти не маєш. І це пригнічує. Коли хочеться щось змінити і ти боїшся зробити крок, боїшся помилитися, втратити опору під ногами. І це пригнічує. І замість пошуку себе ти починаєшся копатися в собі. А що ти там знайдеш? Нічого.. порожнечу... Порожнечу яка породжує порожнечу. І краю її ти не бачиш. І початку. І це найсумніше. Не знати коли ти почав втрачати себе.
Найважче посміхатися в такий період. Робити вигляд, що в тебе все добре, ніщо не турбує. І ти до цього звикаєш. Це не здається тобі важким і ти починаєш розуміти посмішку американців, їхнє традиційне питання про те як в тебе справи і традиційну відповідь що все добре. І нікого не хвилює що в тебе насправді. Це твоя приватна справа. 
Чьйорт... Стільки всього понаписував... Піду таки взавтра куплю риби або мняса і спробую щось приготувати. Іноді виходить дуже смачно ))). В інших випадках просто смачно :P

Писано ночером 
Під музику Johnny Cash
Далі не буде
Сподіваюся


А істина десь поряд. За межами досяжного. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )