Перейти до основного вмісту

LG Optimus L7 P713 - відчуття користування

Я довго вибирав собі смартфон. Будучи обмежений в коштах я не хотів брати дешевий телефон з ніякими технічними характеристиками. А брати флагман в кредит було б дуже кучеряво. Від китайців відмовився через відсутність нормальної підтримки, локалізації, гарантії. Серед тих телефонів, на які зупинився мій погляд був LG L9. Але він мав кілька недоліків, які утримували мене від його купівлі. Потім випадково побачив оновлений L7 і захопився ним. Вибираючи між двома смартами від одного виробника я зупинився на більш новому пристрої, але з меншим екраном. Цей екран, правда, не раз мене і засмучував розмірами ). все таки 4.3 для мене малувато як виявилося і якби тоді продавався вже оновлений L9, то вже було б складніше вибирати. Також довелося купувати білий девайс і раджу це робити іншим бажаючим - чорний має глянцеве покриття і збирає відбитки, подряпини тощо. Але давайте по порядку.


В даному смартфоні мене радує довгоживучість - при постійно увімкненому WiFi, GPS, GPRS, 2 години музики в день, постійне смикання пошти, фідлі  -  він в мене живе 2 дні в режимі активного користування. Буває періоди, що я його використовую лише для дзвінків - тоді він живе три. Використовувати його з вимкненими сервісами якось не доводилося. Та і не планую.
Екран - він доволі яскравий і приємний. IPS-матриця все таки приємно показує. Але відсутність олеофобного покриття на екрані дуже засмучує. Постійно доводитися його протирати і це бісить. Все таки доведеться купувати плівку з таким покриттям. Яскравість тримаю на 45%-60%. В дуже яскраву погоду доводиться піднімати до 100%, що б можна було користуватися ним на сонці, але тут він починає грітися (якщо користує GPS+GPRS) і сам прикручує яскравість )
Швидкодія - 768 все таки малувато для такого смартфону. Періодично ловиш пригальмовування. Правда в 90% це при початку користування ним, але неприємно. Для такого смарту 1Гб було б ідеально. Я розумію, що один вже ставлять в наступному - L9 смартфоні, але все ж таки можна було б піти назустріч користувачам )
Камера - тут не можу сказати нічого. Користувався пару раз в приміщенні - знімки якби влаштовують. Основний недолік камери - довгий старт. Тому, якщо хочете щось зняти швидко - не вийде скоріш за все. І це засмучує. 
Інтерфейс - тут навіть не знаю, що сказати. Мене він радує - не гальмує особливо, красивий, функціональний. А про все інше і оглядів багато написано ). Скаже просто - інший шелл і не думаю розглядати на встановлення. Те саме можу сказати і про стандартну клавіатуру - дуже зручна, але також має невеликий недолік - в горизонтальному режимові вона відкривається на весь екран. А при діалогу це не дуже зручно. У всьому іншому я навіть не знаю, на що її замінити можна.
Комплектація - засмучує відсутністю гарнітури. У всьому іншому стандартна - кабель, блок живлення, телефон.. Начебто більше нічого не пригадую більше

Після користування 2 місяці даним телефоном я розумію, що вибрати щось інше було б складніше. Можливо Lenovo склав би якусь конкуренцію, але на той момент вони офіційно не поставлялися.
Також я став прихильником смартфонів від LG. Наступний буде, скоріш за все, також від цього виробника. Але однозначно буду брати не менше 4.7 дюймів.

Днями маю отримати смартфон Самсунг для дружини. Буде з чим порівняти. Адже по деяким параметрам він не гірше моєї "лижки" і навіть краще. Буде цікаво подивитися, як він буде себе вести

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )