Перейти до основного вмісту

Читаю

Наприкінці місяця серпня розпочав я читати "Ім'я рози" Умберто Еко. За весь час не читав жодної його книги і совість мене таки заїла. Фільм то я бачив ). Розпочав його читати і .... не зміг дочитати. відклав на половині. Ні, не через переклад Мар'яни Прокопович який просто чудовий. Завдяки цій книзі я почав згадувати слова української які вже позабув. Це було приємно і дивовижно. Заодно і потролив кума словом "гостинець" коли він почав розповідати, що його дістала "філіжанка" в "Боті" Кідрука. Але дочитати книгу не зміг. Зазвичай, як що таке трапляється, то я просто відкладаю таку книгу в бік і повертаюся до неї коли з'являється настрій. Але не знаю, коли повернуся до цієї книги.
Тоді, коли я відклав Еко в бік, то вирішив почитати щось в іншому жанрі. Випадково натрапив на статтю про нову книгу Джо Аберкромбі "Герої" і зрозумів, що я то і старих не читав. Тому викачав трилогію "Перший закон" і вже дочитую третю книгу. Зараз не можу читати запоями тому вся трилогія в мене вже зайняла трішки більше 3 тижнів і ще її не дочитав. Любителям "темного фентезі" має бути цікавим. Раджу. Але, як завжди, вона не перекладена українською.. І це засмучує.
В процесі дочитування подумую про те, що почитати наступним і тут є вибір:
1. Макс Кідрук "Твердиня" - можна прикупити електронну копію, але  як завжди дорогувато.
2. Юрій Макаров  "За чверть десята"
3. Андрій Кокотюха "Червоний"
На книги українською не піднімається рука "піратити" якщо вони є в електронному вигляді. Тому і ставлю їх в "перелік очікування" :D
Але знову таки вони підпадають під настрій.. а який в мене буде настрій коли буду шукати що читати я не знаю...Тому поради вітаються ) Жанри особливої ваги не мають. Як я говорив - настрій вирішує.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )