Перейти до основного вмісту

"Стовп самодержавства, або 12 справ Івана Карповича Підіпригори"


Провокаційний роман, що гострою сатирою підриває стовпи самодержавства!





Початок ХХ століття. Київ — провінція Російської імперії. 12 справ агента царської охранки Івана Підіпригори — то не подвиги Геракла, а сам Ваня — не бездоганний Фандорін, але й на його будні припадають бомби!
Чорна магія, скарби Полуботка, попіл спалених «Кобзарів», валізи грошей і наркотики — з чим тільки не доведеться стикнутися Підіпригорі! І разом із ним до боротьби з розпустою в літературі стане юний Булгаков...
«Стовп самодержавства» — лауреат ІІІ премії «Коронації слова — 2011» — результат співавторства... на відстані! Кращий гумористичний твір року, роман-містифікація, роман-гра завдячує своїй появі всесвітній мережі Інтернет, яка об`єднала двох талановитих письменників попри відстань у 800 км. ІТ-шник Юрій Камаєв мешкає у Кременці, журналіст Владислав Івченко — у Сумах. Новачок у літературі та дипломант «Коронації слова—2009» — разом вони наважилися кинути виклик державності, як вона є, а заразом і російському монополісту детективно-пригодницького жанра Акуніну!
«Стовп самодержавства» — це великий український привіт Борису Акуніну!» Віктор Андрієнко, телеведучий

"Великий привіт Борису Акуніну", "український Фандорін" та інші епітети я зустрічав про цю книгу. Врешті решт трапилася нагода і я її прочитав. І... так, звичайно, я не помилився в очікуванні результату. На жаль. Чи не на жаль? Сказати важко, але спробувати можна.

Ложка дьогтю на початку - порівнювати автора з Метром (Акуніним) досить самовпевнено і амбітно. До книг про Ераста Фандоріна книга не дотягує як по стилістиці, так і по наповненню. Тому така от цеглинка летить в бік видавців, рецензентів та інших які дозволили собі таку от вільність і сподівання розкрутити книгу на таких от порівняннях.
Інші рецензенти намагалися порівняти головного героя із Швейком. Що також було досить невдалим ходом. Що б не говорили, але книга має такий собі чисто український шарм. Так, місцями вона доволі кумедна і не нагадує детектив, але все таки ним є ). Головний герой дуже сподобався, але  тут вже і до авторів є невеличкі претензії(?). Навіть не знаю як це назвати. Вони намагалися створити такого собі героя з народу, але в той же час  не дуже добре виписали мову тих часів (привіт Акуніну, який все таки більш детальний в таких дрібницях). Постійні асоціації з сучасними живими (діячами) в книзі посміхають. Та й в цілому книга створює позитивні емоції. Як не як, але детектив доволі гумористичний. 
Авторам хотілося б побажати все таки віднестися більш ретельніше до деталей життя, побуту та мови героїв того часу. А то періодичні переходи від літературної до псевдомови тих часів викликають стан певного невдоволення.

Інша цеглина вже полетить видавцям - продавати електронну копію за 28 грн назвати інакше ніж жлобство я не можу. Той же Акунін продається за 24 грн в Україні (нагадую, що мова йде про електронні книги). Але КСД давно відомо неадекватними цінами на контент. Хоча паперові книги мають доволі адекватні ціни.

Написавши все це я в роздумах чи радити книгу до читання чи ні.  І дати однозначну відповідь я не можу. Скоріше буде так - якщо трапиться до рук паперова книга - купуйте та читайте, а от за електронну віддавати майже 30 грн  я б не радив віддавати і тут вже можете пошукати на публічних бібліотеках. Ось так от...

PS. Давно нічого не писав про книги. Тепер знайшов трішки часу, трішки музики 

Caro Emerald під яку і писав ). В планах ще пару книг, які зміг прочитати.

Ну і пара скандинавських фільмів. Все таки там знімають доволі непогані детективи )

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )