Перейти до основного вмісту

Агент Гамільтон: В інтересах нації (Hamilton: I nationens intresse)

Жанр: бойовик, трилер, драма 
Країна: Швеція 

 

Кінокомпанія: International Traders, Pampas Produktion, TV4 Sweden 
Режисер: Кетрін Уіндфельд 
Актори: Джейсон Флемінг, Мікаел Персбрандт, Давид Денсік, Пернілла Аугуст, Лео Грегорі, Густаф Хаммарстен 

Сюжет:
Спеціальний агент Карл Гамільтон з секретною місією на кордоні між Узбекистаном і Афганістаном. Він впроваджується в таємну організацію російської мафії, яка вкрала складні GPS-керовані артилерійські снаряди, що експортуються шведською оборонною компанією Nordfors. Несподівано вони піддаються нападу невідомої групи озброєних найманців, які вбивають всіх, крім Гамільтона, і ховаються разом зі снарядамі.

Між тим, викрадений шведський збройовий технік і поміщений у в'язницю Сомалі. Прем'єр-міністр погоджується провести рятувальну операцію за участю приватної американської охоронної компанії Sectragon, з умовою, що шведський спостерігач буде присутній, а саме Карл Гамільтон. Гамільтон бере участь у рятувальній операції, але він відчував, що щось не так. Хтось каже неправду, і він готовий дізнатися, що відбувається насправді.




Ну це зовсім не інтелектуальне кіно. Навіть можна сказати, що це класичний бойовик, а трилер і драму в жанр віднесли що б просто трішки привабити любителів інших жанрів. А якщо по суті, то головний герой класичний вікінг... ну майже класичний. Ну і для бойовика тут є все - і погані росіяни, і погані шведи-зрадники. І як завжди добро перемагає зло
Навіть тоді, коли головний герой вбиває кохану. Випадково. Але ніякої кримінальної відповідальності за це не несе, так як він найкращий агент.
Класичний голлівудський бойовик, але у шведському виконанні повертає бажання дивитися фільми такого жанру для розваги. Певний шарм дає зрозуміти, що це не американський фільм, хоча і має всі ознаки такого. А ще дії відбуваються на фоні чудової Скандинавської природи ).

Загалом фільм "смотрябельний" і має все, що повинен мати фільм такого жанру - зрадників, вбивць, замах на голів урядів, супергероя який всіх врятує. Та й нудьгувати фільм не дає. Я от, наприклад, при нагоді подивлюся другу частину. Сподіваюся на те, що знайду вільний час на нього )

PS Зовсім забув - він, як і "Мисливець за головами" транслювалися по ТБ, але я його там не дивився. Тому, ласкаво прошу на Толоку Гуртом за ним та brb.to. Він там є і доступний для перегляду )

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )