Перейти до основного вмісту

[cinema] Шоколадні поцілунки / Уроки шоколаду 2 / Lezioni di cioccolato 2 (2011)

Жанр: комедія 
Країна: Італія 

 

Кінокомпанія: Cattleya See 
Режисер: Алессіо Марія Федерічі 
Актори: Лука Арджентеро, Хассані Шапі, Набіха Аккарі, Анджела Фіноккьяро, Вінченцо Салемм 

Сюжет:
Хоча Маттіасу, справжньому бабію, було солодко в школі шоколаду, він зрештою вирішив займатися іншою справою, на відміну від свого друга Камала. Поки Маттіас намагається реалізувати себе в бізнесі з будівництва, його друг у цей час відкриває пекарню. Але, бізнес з будівництва пішов коту під хвіст і, ставши банкрутом - молодий джиґун влаштовується в пекарню до свого доброго товариша. Якраз перед цим, Маттіас розійшовся з Сільвією і тепер залицяється до Навали, яка, як виявилося, донька власника пекарні...
Тривалість: 01:39:21 



Продовжу тему кулінарного кіно. На цей раз будуть десерти і кохання ). Точніше цукерки, відносини, хвилювання, кохання.
Надибав цей фільм в новорічні свята і тоді ж переглянув. Але брак часу, відсутність натхнення не дали можливість щось про нього сказати. А фільм доволі цікавий і веселий. Але це не просто комедія, адже романтизму в стрічці також вдосталь. 
Дивитися без перегляду першої частини виявилося трішки незручно. Трішки незрозумілі відносини головних героїв, адже всі знайомства відбувалися саме в першій частині. Друга частина вже про подальший розвиток.
Про опис фільму - я так і не зрозумів до чого тут пекарня, якщо то була кондитерська. але мабуть тим хто писав було видніше.
Про назву фільму - люблять в нас давати фільмам власні назви. Написано ж - Уроки шоколаду 2, нє.. нам подавай оригінальну назву. Пофіг, що шукаючи першу частину по цій назві нічого не знаходиш. А італійською гугл тебе відправляє в італійську Вікіпедію ) (там до речі дуже хороша стаття про фільм. І не маленька). 
А все таки повернемося до фільму. Не знав що у Італії є така проблема з емігрантами з Єгипту. В той же час деякі економічні питання були показані доволі з цікавого боку. Але головним питання стрічки є відносини між молодими людьми. В неї батько єгиптянин зі своєю культурою, а він італієць зі своїм поглядом на життя та відносини. А коли він починає консультуватися в її батька про питання завоювання серця єгиптянки.... тут настають доволі кумедні ситуації. Та й окрім цього є з чого посміхнутися. Так що раджу )
Українська озвучка залишила неоднозначне відчуття. Переклад хороший, але якесь відчуття що щось не те виникало в деяких місцях фільму. Скоріш за все реакція була на голоси, адже озвучування робив якийсь "112 Україна" (????)
Викачати можна як завжди з Толоки Гуртом, переглянути онлайн можна на brb.to. Також анонсовано на MEGOGO.NET, але строки і мови на вказано. 
Але дивитися варто ). Бажано не самому/самій ;)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )