Перейти до основного вмісту

[cinema] Американська афера / American Hustle (2013)

Жанр: кримінальний, драма 
Країна: США 

 

Кінокомпанія: Atlas Entertainment, Annapurna Pictures 
Режисер: Девід Расселл 
Актори: Крістіан Бейл, Бредлі Купер, Емі Адамс, Джеремі Реннер, Дженніфер Лоуренс 

Сюжет:
Агент ФБР Річі ДіМасо змушує шахраїв Ірвінґа Розенфельда і Сідні Проссер працювати на уряд. Схиблений агент придумав схему, за якою шахраї повинні потрапити у політичний бомонд Нью-Джерсі і викрити корумпованих політиків.

Тривалість: 02:13:09 



Захотілося вчора подивитися чогось такого, не знаю чого. Впав до ока цей фільм. Випадково... адже кілька разів вже думав чи дивитися його чи ні.

На перший погляд фільм виглядає трішки дурнуватим, але чим більше його дивишся, тим важче від нього відірватися. Чудова гра акторів, чудове плаття в головної героїні :D і... музика.. музика яка звучить скрізь і яка є чудовою самою по собі. Дюк Еллінгтон, Елтон Джон, Том Джонс, Bee Gees та багато інших. Вже лише через саундтреки я готовий би радити дивитися цей фільм. 

Але окрім музики тут є і сюжет. Можливо чудернацький, але він все таки цікавий. Внутрішні переживання героїв, їхнє життя - все показано чудово. І кримінальний світ. Правда я таки не зовсім зрозумів про які часи той фільм ), але то вже таке. 

Да, про гру акторів. Місцями здається, що це не фільм, а театральна постановка. Ну не знаю чому таке відчуття в мене виникало, але мене воно зовсім не дратувало. Як я вже писав колись десь тут раніше, то мене почали втомлювати фільми з купою спецефектів та мінімум сюжету. Тут зовсім навпаки і це мене радує. Радує, що є режисери, які продовжують знімати таке кіно. 

Але є одна річ, яка все таки засмучує. Як не дивно, це прокатник фільму в Україні який вирішив показувати його російською. І це дуже засмучує, адже фільм цілком вартий перегляду в кінотеатрі. Але тут на виручку приходять Гуртомівці, які замовили озвучування даного фільму. 

Також дуже виручила і студія "Омікрон", яка і озвучила його. Завдяки їхній роботі вже озвучено багато фільмів українською, на які забили прокатники. Чого вартий лише "Silver Linings Playbook", який показували російською в прокаті з ідіотською назвою "Моя парєнь псіх".. тьфу... А його також озвучили завдяки даному тандему. Та і назвали його по-людськи - "Збірка промінців надії" (до речі, хто не бачив його українською - рекомендую. Чудовий фільм). 

Але щось я захопився ). Цей фільм може взяти на Толоці Гуртом. Якість там правда DVDScr (поки що), але думаю то дрібниці. Так що качайте, запасайтеся попкорном і насолоджуйтеся фільмом та музикою в ньому. І не варто відвідувати показ даного фільму в кінотеатрах. Якщо хочете витратити гроші на кіно, то краще підтримайте проект озвучування фільмів українською. Ось так от. А я поки що спробую знайти собі ще щось цікаве для перегляду )))

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )