Перейти до основного вмісту

[cinema] Голодні ігри: У вогні / The Hunger Games: Catching Fire (2013)

Жанр: екшн, пригодницький, фантастика, трилер 
Країна: США 

 

Кінокомпанія: Color Force, Lionsgate 
Режисер: Френціс Лоуренс / Francis Lawrence 
Актори: Дженіфер Лоуренс / Jennifer Lawrence, Джош Гатчерсон / Josh Hutcherson, Сем Клафлін / Sam Claflin, Джена Мелоун / Jena Malone, Вуді Гарельсон / Woody Harrelson, Елізабет Бенкс / Elizabeth Banks, Ліам Гемсворт / Liam Hemsworth та інші 

Сюжет:
Зумівши вижити на безжальних "Голодних іграх", Кетніс Евердін і Піта Мелано марно намагаються забути про те, що сталося з ними в Капітолії. Але президент Сноу, диктатор держави Панем, і його оточення не готові залишити дівчину і хлопця в спокої, вважаючи їх небезпечними.

Влада вирішує влаштувати показові Ігри, в яких візьмуть участь переможці минулих років від кожного дистрикту. Жереб кинуто: Кетніс і Піта змушені повернутися на Арену. Знову вони поглянуть в обличчя смерті - заради своїх близьких, заради свого майбутнього, заради своєї любові...
Тривалість: 02:26:14 



В 2012 році побачив рекламу першого фільму і вирішив, що його таки варто подивитися. Потім почув про те, що є книга, знайшов її (на диво була ще й українською), прочитав і.... переглянув я перший фільм наприкінці літа 2013 року. Про що місцями жалкував ). В фільмі була динаміка, але втрачався навіть той невеликий сенс, який був в книзі. Хоча і сама книга була доволі слабка. Точніше всі три.
В цьому році я вирішив порушити традицію і переглянув фільм через невеликий час після виходу. І що я таки можу сказати. Краще, набагато краще за попередню частину. Є певні моменти, які вони могли розкрити, але не зробили цього. Але в цілому вартий витраченого часу. І все було б добре, але мене турбує одне маленьке питання - а не можна  було з акторки все таки 16-ти річну зробити?:). А то не виглядає на вік героїні. Аж ніяк.
Ніколи не думав, що можна провести паралелі між фільмом і реальністю, але чимось він нагадав мені те, що відбувається зараз в Україні. А миротворці майже один в один беркутята. Ось так от фігня малята.
А ще мене цікавить питання, якою вони зроблять тертю частину. Все ж таки три книги було написано. Три книги було випущено )
Ну і традиційно: переглянути онлайн можете на BRB.to,а викачати з  Толоки Гуртом. Раджу ). Ще було б непогано, якби хтось порадив ресурси, де можна переглядати фільми українською онлайн. З можливістю годувати лінки плеєру, а не дивитися в браузері

Да, книги також раджу читати українською. Переклад дуже сподобався, хоча і має деякі недоліки. Але за російський вище на голову. На мою думку. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )