Перейти до основного вмісту

[cinema] Гіпнотизер / Hypnotisören (2012)

Жанр: кримінальний, драма, трилер 
Країна: Швеція 

 

Кінокомпанія: Filmpool Nord, Sonet Film, Svensk Filmindustri (SF) 
Режисер: Лассе Гольстром / Lasse Hallström 
Актори: Тобіас Зіліакус / Tobias Zilliacus, Мікаель Персбренд / Mikael Persbrandt, Лєна Олін / Lena Olin, Гелен Саденберґ / Helena af Sandeberg, Оскар Петтерсон / Oscar Pettersson, Єва Меландер / Eva Melander та інші 

Сюжет:
У передмісті Стокгольма в роздягальні спортивного клубу знайдений по звірячому вбитий чоловік . Пізніше в його будинку виявляють вбитих з жахливою жорстокістю дружину і маленьку доньку. Схоже , вбивця задався метою вирізати всю сім'ю , проте важко поранений син вижив. Комісар кримінальної поліції дізнається , що живим залишився ще один член сім'ї - старша сестра хлопчика . Він розуміє : необхідно знайти дівчину до того, як це зробить вбивця . Щоб скоріше допитати єдиного свідка , комісар зв'язується з лікарем і переконує його загіпнотизувати хлопчика . Тільки так можна отримати опис злочинця. Лікар порушує свою давню обіцянку відмовитися від занять гіпнозом. І ланцюжок неймовірних подій починає невблаганно розмотуватися ...
Тривалість: 02:01:22 



І знову трішки Скандинавії. На цей фільм я натрапив якось випадково. І дивитися то не збирався, але було нічого робити і переглянув.
Кримінальний? - Так. Драма? - можливо. Трилер? - кхм...  Десь так я можу сказати про жанри фільму. Сам фільм доволі непоганий, але і доволі спокійний. Як такої напруги у фільм і не спостерігається особливої, але інтригу тримає все таки. Місцями було складно зрозуміти, а хто ж таки веде розслідування - інспектор чи лікар. Залишилися неосвітленими ряд питань. Але в цілому можна дивитися, хоча дехто може сказати що фільм нудний, або просто на ньому заснути. Ні, я сказати про нудність його не можу, та й не спав під час перегляду, але такі думки в мережі чув. В принципі такі думки я чув також до багатьох британських детективів, адже цей фільм чимось їх мені нагадав.
Дивитися чи не дивитися? Вирішувати вам. Гра акторів тут доволі добра. Немає приторності американських детективів, та похабщини російських. Ось так от.
Про витрачений час я не шкодував, але в мене він був вільним )
Викачати його можете з Толоки Гуртом, а от де переглянути онлайн - сказати важко. На brb.to - заблоковано, а на мігого - немає. Пічяль.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )