Перейти до основного вмісту

[cinema] Тор 2: Царство темряви / Thor: The Dark World (2013)

Жанр: екшн, пригодницький, фентезі 
Країна: США 

 

Кінокомпанія: Marvel Entertainment, Marvel Studios, Paramount Pictures 
Режисер: Алан Тейлор / Alan Taylor 
Актори: Кріс Гемсворт / Chris Hemsworth, Наталі Портман / Natalie Portman, Том Гідлстон / Tom Hiddleston, Ентоні Гопкінс / Anthony Hopkins, Крістофер Еклстон / Christopher Eccleston, Джеймі Александер / Jaimie Alexander, Захарій Леві / Zachary Levi та інші 

Сюжет:
Тору належить битися за порятунок Землі і Дев'яти Світів від таємничого ворога з часів, що передували виникненню всесвіту. Після подій «Тора» і «Месників» головний герой бореться за відновлення порядку в космосі, але стародавня раса на чолі з мстивим Малекітом повертається, щоб занурити всесвіт назад в темряву. Зіткнувшись з ворогом, якому не здатний протистояти ані Одін, ані весь Асґард, Тор відправляється в найризикованішу подорож, яка возз'єднає його з Джейн Фостер з Землі і змусить пожертвувати всім заради порятунку всесвіту...

Тривалість: 01:52:04 



Останнім часом більше фільмів та менше книг. Це мене засмучує, але настрій такий і без засмучування... Отже доводиться вбивати час переглядом фільмів. Бажано легких, які можуть розважити. Правда хочеться і якогось сюжету, що б не було як з Франкенштейном чи Вієм :D. Зізнаюся - цей фільм я переглянув раніше ніж ті два ), але далі вже буду про фільм.

Першого "Тора" дивився через рекламу, дуже вона була такою.. манливою чи що. Сподобався. Нє, зірок з неба він хапав, але розважитися можна. Потім були "Месники", розтуди їх в ковіньку :D. Ну і інші фільми "Марвелу".


Друга частина до смаку припала більше ніж перша. З'являється більше гумору. Та й ситуацій кумедних вистачає. Але це потрібно таки бачити. Найбільше мене тут посміхнуло військове спорядження - ну як же обійтися без драккарів, які вміють літати, в бою проти космічних кораблів. А система ППО то щось взагалі кумедне. Ще можна згадати ситуацію сканування Джейн якоюсь хренню, в якій вона пізнала квантовий сканеро-пк. Весело так спостерігати за намаганням поєднати техніку з сагами скандинавськими.


Але в цьому є свій плюс. Мене наприклад зацікавили деякі моменти про які захотілося пошукати в Мережі. Ще не шукав, але коли буде відповідний настрій потрібно буде зануритися в скандинавські саги та легенди. Стимулює. 


У всьому іншому стандартний фільм на один раз. Є ворог, якого потрібно знищити, є брат який хоче зрадити, є кохана. Головні герої залишаються жити, другорядні можуть гинути. Десь так.


 Ну і про проглянути. Дам зразу два джерела, які останнім часом в мене є постійними: MEGOGO.NET та Толока Гуртом. В першого можна переглянути за не дуже символічні 25 грн (але якщо у вас смарт тб з великим екраном то так мабуть буде зручніше таки), а на Толоці можна взяти безкоштовно ). Але це таке. На совість кожному. В мене, наприклад, з совістю все ок. Спить іноді :D. 


Чи буду я дивитися продовження? Не знаю. Такі фільми я дивлюся лише тоді, коли не хочеться ні про що думати. Таке буває нечасто. На щастя. От "Залізну людину-2" я подивився лише минулого року, а третю частину і не думаю дивитися. Поки що.


Чи радити дивитися? Навіть не знаю. Мені фільм припав до смаку, але тоді в мене такий настрій був. 


Ну а наступним спробую переглянути щось з того, що озвучувалося народним коштом. Дуже мені вже до смаку озвучки "Омікрона" та "Цікавої ідеї". Та й всім небайдужим раджу приєднуватися до проекту “Хочеш кіно українською? Замовляй!”. На даний момент тільки так можна отримати якісні озвучування фільмів українською. Тих фільмів, які ігнорують прокатники і не показують взагалі чи показують лише російською. Сума пожертви залежать лише від вас, шановні.


PS Музичний супровід в написанні робили хлопці з Il Divo. Хоч вони про це і не знають. А "Adagio" в них просто чудове.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )