Перейти до основного вмісту

[cinema] Вій / Вий (2014)

Жанр: трилер, фентезі
Рік: 2014
Країна: Україна, Росія, Великобританія, Німеччина, Чехія
Студія: Rospofilm
Тривалість: 02:04:13
Мова: оригінал (російська)
Переклад: відсутній
Режисер: Олег Степченко    
В ролях: Джейсон Флемінг, Олексій Чадов, Агнія Дітковскіте, Олег Тактаров, Валерій Золотухін, Ніна Русланова, Юрій Цуріло    

Опис:
Екранізація всім відомої класики, яка йде за первісною основою для книги, яку Микола Гоголь потім відредагував. Англійський вчений Джонатан Грін стає свідком неймовірних пригод, які перевершують здоровий глузд. Подорожуючи морем від Європи в бік Сходу, Грін створює карти, що приводить його в кінці кінців в село, яке знаходиться за Трансільванськими краями і Карпатськими горами. Це було українське село, яке відгородилося від решти світу ровом, так як там, за їх словами, відбуваються ті ще жахи... Вирішивши перевірити правдивість слів, картограф потрапляє в диявольську пастку.



Пам'ятаю, як у дитинстві подивившись радянського "Вія", я довго не міг заснути. Мені тоді дитині він здавався неймовірно страшним. Потім були "вечори на хуторі   поблизу Диканьки", потім все це було прочитано... Давно то було.

В році 200* якомусь я побачив трейлер цього фільму і він викликав в мене бажання його подивитися. Потім було відкладено його показ. Потім я про нього взагалі забув. Аж тут починається масована реклама даного фільму. Відповідно мені захотілося його подивитися, але в кінотеатр йти не ризикнув. Так, можна називати мене націоналістом, або шовіністом, але вважаю, що фільм який знімався Україною повинен мати україномовну доріжку.

Подивився його в лютому... зрадів, що не витратив на нього гроші і не сходив в кінотеатр. Але про все по порядку.

Головний поганець вгадується вже зразу, як подивишся на нього 2 хвилини. Головний позитивний герой таки кумедний. А найголовніше в самому сюжеті.

От скажіть мені, як можна було з містичного твору Гоголя створити готичний псевдодетектив з інквізитором, руйнівником міфів та ще й зробити замах на екшен. Тут вже хотілося плюватися. Дуже сильно плюватися.... А кум взагалі заснув на 30 хвилинах перегляду :D

Отже в чергове російсько-український сінема засмутив... Хоча актори грали добре. Цього не відняти...

Якщо хтось захоче подивитися це, хм... кіно, то можете за гроші (25 грн ) переглянути на megogo.net, або безплатно на brb.to. Най вибачають мене на Мігого, але платити гроші за це я не став би....

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )