Перейти до основного вмісту

[cinema] Гранд реванш / Grudge Match (2013)

Жанр: комедія, спорт 
Країна: США 

 

Кінокомпанія: Callahan Filmworks, Gerber Pictures, RatPac-Dune Entertainment 
Режисер: Пітер Сігал / Peter Segal 
Актори: Роберт Де Ніро / Robert De Niro, Сільвестр Сталлоне / Sylvester Stallone, Кевін Харт / Kevin Hart, Алан Аркін / Alan Arkin, Джон Бернтал / Jon Bernthal, Кім Бесінджер / Kim Basinger, Курт Краузе / Kurt Krause та інші 

Сюжет:
Фільм розповість про двох колишніх боксерів, які вирішили повернутися на ринг заради фінального матчу, який повинен буде залагодити всі їхні розбіжності і розставити крапки над «і».


Тривалість: 01:53:17 



Скажіть, а ви б дивилися фільм з таким лаконічним описом?:). От і я не знав дивитися чи ні, але дует Слая та Де Ніро все таки переконав мене переглянути його. Здивувала Кім Бесінджер, яка виглядає краще за деяких набагато молодших зірок )

Фільм не зовсім про повернення на ринг. Скоріш за все це про поєдинок, який було незавершено 30 років тому. Образи один на одного, які тривали 30 років. І про повагу. Жанр комедія і спорт? Я б додав сюди трішки мелодрами. в жанр, а не у фільм, не подумайте поганого.

А ще тут багато відсилань до попередніх фільмів (Роккі), до реального життя акторів -
"Я хороший актор".
"Одна дівчина переспала зі мною, бо думала, що я Аль Пачіно. Я схожий на нього"
- це все слова Де Ніро у фільмі.
"Тут хай буде якийсь білий пацан, що граф боксера у кіно. Хай торгує рилом". - "тонкий" натяк на Роккі?
Ну і кадри тренування "Леза" дуже нагадують тренування Роккі Більбоа. Так цікаво спостерігати за всим цим було. А ще сцена, коли внук "Малого" намагався поїхати на автівці нагадав якийсь інший фільм. може хтось згадає, де була така сцена? Дуже знайома до крику.

Старі коні не псують борозни ). Саме так можна сказати про старих акторів. Я стаю мабуть сентиментальним, але в більшості випадків мені приємніше дивитися отакі от фільми, ніж купу спецефектів без акторів (повторююся блін )).

Ще сподобалося, що тут немає, популярної зараз, "чорнушності". Все таке миле і приємне. Сім'я, кохання, дружба, ворожнеча - Щось закінчується протягом цих двох годин, а от щось і розпочинається.

Якщо ви не дивилися фільм, то раджу. Майже дві години таких приємних відчуттів отримаєте. Так що приємного перегляду. Тільки прошу, не вимикайте фільм відразу після початку титрів, там вас чекатиме сюрприз). Навіть кілька )))

Традиційно фільм можна переглянути на brb.to, якщо онлайн та викачати з Толоки Гуртом

PS З певного часу періодично заглядаю, що б поглянути як там назвали в прокаті стрічку... "Забойний реванш" то взагалі ні в які ворота. Хоча і наша прокатна назва не зовсім відповідає оригіналу, але все таки не забойний, млять.... До речі, а як краще було б перекласти назву фільму?:)

PPS Як завжди в написанні тексту супроводжує мене музика. Цього разу це був Kenny G. Люблю цю музику ).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )