Перейти до основного вмісту

[gadget] Польові нотатки про Samsung Galaxy Note 3

Ось вже місяць я користуюся Note 3 і вже хочеться щось про нього сказати. Ні - це не буде оглядом, розхвалюванням чи киданням какашкою. Це будуть прості нотатки про те, що мені в ньому подобається чи не подобається. порівняння також можливі, але з далеко не конкурентним девайсом, а тим. що було в мене до цього. А це проста LG L7 (2) P-713. Нє, ну теоретично я міг би порівнювати з іншим смартами, але в руках достатньо довго я тримав лише цей. Хоча ще можу порівняти і зі старим своїм телефоном Philips хз яка то вже модель. Отже все таки поїхали.




Отримавши телефон я довго з ним "грався", пробував різний софт, різні оболонки. 3 гіга пам'яті то добре, але якого "овоча" на старті "вони кушають" майже половину пам'яті? Правда останнє оновлення покращило цю ситуацію і тепер на старті він їсть на 100мб менше. "Радує".

Взагалі до TouchWiz  в мене доволі неоднозначне відношення. Можна навіть сказати негативне. Ще до появи Ноти я міг порівняти його з оболонкою LG і остання мене радувала набагато більше. Хоча навіть оболонка для Nexus 5 мені більше подобається, ніж Тач.. І це печально... Але альтернативи не припали до смаку взагалі. Подивимося чи оновлять його після виходу Galaxy S5 чи і далі їсти цей кактус.

Акумулятор... тут питання для мене дуже актуальне і нагальне. Для моїх потреб його вистачає з ранку (6-7 година ранку) до вечора (23:00-00:00). І це при тому, що ввечері я півгодинки на ньому іноді граюся.. Або не я і не півгодинки. І не лише граються :D. Доня вечорами відбирає в мене телефончик і грається в різці цяцьки, а ще й малює. Малює довго )))). Так що за акумулятор йде великий плюсик Самсунгу. Порадували. Але тут при іграх виникає інша ситуація

Отже ігри... Коли граєшся, то він дуже сильно гріється в області камери. А ще в Асфальті8 під час гри можна зловити розділення на 9 екранів. Дратує. Підозрюю, що то якісь софтові проблеми, так як після останнього оновлення в багатьох ці екрани проявляються і не в іграх. Будемо дивитися

До проблем софту можна, теоретично, віднести і ребути, які він влаштовує на свій розсуд. Закономірності немає. За трішки більше місяця зловив десь 4 таких. Дратує.

Клавіатура... Маючи перед очима приклад Galaxy S3 (в кума), клавіатура якого мене дуже дратувала, я готувався морально до того, що доведеться підбиратися іншу. Та ще й звик до клавіатури від LG (до речі доволі добра клавіатура). Бог милував. Клавіатура відрізняється від тієї, що була в S3 і в позитивний бік. А от Т9 в Самсунга кращий ніж в LG. Запишу в плюсик.

Екран... Розмір мене радує ). А от сам екран...  тут говорити важко. навіть увімкнув знову Лижку, що б порівняти знову. IPS мені все таки більше до смаку ніж Super Amoled. Не знаю чому так, але це так. Тут екран хоч і приємний, але не радує.

Юзабіліті в цілому... оооо... тут можна говорити і в говорити. можна хвалити, але і можна ганити. В першу чергу мене порадував розмір. Як не дивно до нього звикаєш і він не здається занадто великим. хоча про це і думаєш до того як потримаєш пристрій. Але з цього і випливає інший недолік - всі смарти розміром менше 4,7 здаються маленькими і незручними ). Гойдалка звуку розташована тут занадто високо і нею користуватися не зручно під час розмови - мінус. Користуватися однією рукою? - в принципі можна, але не радив би. Незрозуміла ситуація з NFC - коли з'єднував між собою два різних Galaxy довелося поморитися що б вони зловили один одного. Змушує задуматися. Особливо на фоні того, що очікую рішення від Приватбанку для смартфонів з підтримкою NFC.


Коли очікував цей подарунок від Samsung сидів в роздумах - користуватися чи продавати. Коли потримав в руках терези схилялися до користуватися, але в цілому вирішив залишати після того, як доня ознайомилася з S-Pen та SketchBook. Вона любить малювати, а таке поєднання просто змушує думати про купівлю більшого пристрою лінійки Note. Дуже зручно таки. Але чи купував би собі, якби не подарунок. Все таки ціна його кусається для звичайного користування, але свою нішу пристрій має. І, гадаю, ще не скоро його зможуть посунути в бік інші виробники. Хоча мені б вистачило і більш простішого рішення від LG або Sony. Але на сторінці Samsung Galaxy у Фейсбуці постійно проходять різні розіграші смартфонів. Можливо пощастить виграти інший?:))) (речення на правах вдячності за виграну Note 3).

PS Користуючись нагодою хочу запропонувати свій LG P713 Optimus L7 II (White) за символічну плату в 1050 грн (+ витрати за доставку ваші). Стан доволі чудовий (легка потертість на кришці). В комплекті чистий гарантій талон )

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )