Перейти до основного вмісту

[books] Твердиня - Макс Кідрук (2013)


Обкладинка: палітурка (гибкий)
Сторінок: 592
Формат: 135x205 мм
Ілюстрації: кольорові та ч/б (вклейки)
Видавництво: «Клуб Сімейного Дозвілля»
Рік видання: 2013
ISBN: 978-966-14-5686-9

Аннотація.

Багато поколінь намагалися розгадати загадку загубленого міста інків Паїтіті. Згідно з легендами, саме в ньому старовинні племена заховали найбільші запаси золота. П`ятеро друзів вирушають на пошуки цього таємничого міста і, як не дивно, знаходять його. П`ятнадцятиметрова Твердиня напхом напхана золотом. Та чи вони перші, хто доклав зусиль для того, щоб легко розбагатіти?
Вони ще не знають, що з цих місць ніхто не повертався живим. Адже іноді життя набагато цінніше за золото...




Дану книжку хотів прочитати давно, але як поганому танцюристу щось та заважало - то задорога ціна електронної копії (тоді вона коштувала за 30 грн), то принциповість в некупуванні паперових книг. Але ось кум прикупив паперову книгу і дійшла черга в мене її почитати.

Маю прохання до тих, хто пише передмови до книг Макса - перестаньте називати його українським Майклом Крайтоном. Я розумію, що цим ви хочете, можливо, полестити йому, або підняти продажі книг - не варто так далі робити. Хоч він і пише технотрилери (іноді), але все таки він Макс Кідрук, а не Майкл Крайтон. Інша мова, інший стиль.

Книга читається доволі легко. Хоча в мене процес затягнувся на майже 2 тижні, але тут винна не книга, а розподілення часу. Місцями вона смішна, місцями затягує. Але місцями і виникає відчуття незавершеності якоїсь. Це стосується і певних розділів посеред книги і самого завершення її. Я, наприклад, так і не зрозумів що сталося з Сатомі, також невідома доля Ґрема Келлі. Та й доля Левка подальша була б цікавою, а то все якось завершилося так.. обірвано, чи що. 

Але тут було багато чого і хорошого: я ось ледве не відправився в мережу шукати  архіви The Guardian, але вчасно згадав, що щось вже читав про схожу ситуацію. І справді, ще восени панянка Віра писала про схожі відчуття і що вона таки відправилася шукати там статті. Так що здоров'я тобі Максе за реалістичність певних моментів, а панянці Вірі за те, що пошукала її там до мене :D і мені не довелося дарма витрачати час.

Якщо говорити про реалістичність, то прочитавши о першій ночі про "Фастум-гель" я ледве стримувався що б не розреготатися на всю кухню. Тим більше згадуючи історію з кумом. Правда, в нього все обмежилося коліном, але про результат я наслухався наступного дня :D

Джунглі.. це також було доволі реалістично описано і тут видно знавця своєї справи не в теорії, а на практиці. Це було дуже цікаво читати. 

А тепер  трішки і про дьоготь скажу пару слів

Як он вище зазначив - сюди мушу віднести певну незавершеність історій головних героїв. В подальшому хотілося б більшої завершеності, адже в "Боті" такого відчуття не було.

Також є проблеми з помилками. З граматичними, смисловими. Але це я б відніс на погану роботу коректорів та редакторів. Але бажання надавати їм по руках в мене не зникло і досі. 

Про саме друковане видання. Тримаючи в руках будь-яку книгу цього видавництва я постійно пам'ятаю, чому я перестав купувати їхні книги. Тут мене дратує багато чого: від палітурки та прошивки/проклейки книги до укладання. От навіщо було вставляти 2 журнальних листи з купою маленьких фотографій в одному місці, якщо це можна було розкидати по всій книзі і зробити фотографії більшими. Нє, ну я розумію що хочеться удешевити видання, але не на стільки ж. Тут навіть є претензії до друку - від помарок на сторінках до надто світлого друку. І це дуже засмучує. 

Да. Про ціну книги. Я не купив її восени в електронному вигляді через те, що її ціна тоді складала понад 30грн, на сьогодні ціна стала більш демократичною і на сайті видавництва можна купити лише 21.50 грн. В крайньому випадку саме така ціна світиться для мене :D. Це вже схоже на те, що видавництво все таки вирішило продавати електронні книги, а не виставляти їх по максимальним цінах. І хоча її вже можна знайти на торентах та онлайн-бібліотеках, але я рекомендував би все таки її купити. Адже цим ми, читачі, підтримаємо автора та ринок електронних книг. Все таки в нас він дуже слабкий. 

PS Список музики, наприкінці книги, мені не дуже підійшов, тому місцями читання супроводжувала Кейко Мацуї

PPS сподіваюся, що скоро почитаю і "Зеландію" )

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )