Перейти до основного вмісту

[cinema] Керрі / Carrie (2013)

Жанр: драма, жахи 
Країна: США 

 

Кінокомпанія: Metro-Goldwyn-Mayer (MGM), Screen Gems, Misher Films 
Режисер: Кімберлі Пірс 
Актори: Хлоя Ґрейс Морец, Джуді Ґрір, Джуліана Мур, Енсел Ельґорт, Ґабріела Вайлд, Алекс Расселл, Портія Даблдей, Мішель Нолден, Скайлер Векслер, Конор Прайс та інші. 

Сюжет:
За мотивами парапсихічного роману Стівена Кінґа «Керрі». Такі, як Керрі, часто стають мішенню для злих жартів однокласників - тиха, скромна, трохи незграбна неприваблива пуританка. Але вона зовсім не така беззахисна, як здається. З дитинства дівчина наділена даром телекінезу. Тож коли ровесники готували черговий злий жарт, вони навіть не підозрювали, що покарання буде набагато страшнішим, ніж можна уявити.

Тривалість: 01:39:42 



Цей фільм був суботнім вечірнім переглядом. Коли я намагався знайти баланс душевного настрою і не знав, що саме душа хоче дивитися.

Перший фільм я дивився колись давно в 90-х. Здається... Мабуть було б варто переглянути його перед тим як дивитися цей. Не знаю. Доки я дивився цей фільм думка про те, що я все це бачив не покидала мене. І це не дивно то для рімейку.

Фільм знято доволі добре - хороші спецефекти, місцями доволі добре показано відчуття, можна навіть сказати, що тут була добра гра акторів. Дуже сподобалося як грала Джуліана Мур. А от Керрі була показана не зовсім добре. Не чіпляло зовсім. Але тут свій відбиток накладає те, що героїня тут виходить доволі симпатична хоч і дивна. В "оригінальному" фільмі вона не була такою красунею.

Чи радити дивитися, чи ні? Скоріше так, якщо ви не бачили фільм 1976 року (рімейк 2002 року якось пройшов мимо мене). А от якщо дивилися можете і засмутитися. А може і ні ). Загалом основна різниця в акторах і в тому, що дія відбуваються в нашому часі. Часі ґаджетів та інтернету. Відповідно це накладає свій відбиток на дух фільму.

Озвучування і переклад українською - доволі добрі. Це так, для тих хто говорить, що лише комедії і мультфільми можна дивитися українською ;). Переглянути можна як завжди на brb.to, якщо онлайн та на Толоці Гуртом, якщо хочете викачати. 

PS Як завжди процес написання супроводжувався музикою Цього разу це була Caro Emerald - Ne Me Quitte Pas

PPS Не можу зрозуміти навіщо московитам потрібно було в своєму прокаті запускати фільм під назвою "Телекінез" (саме під такою назвою потрібно шукати фільм на brb.to)? Це більш яскраво ніж "Керрі" Стівена Кінга? Чи аби просто показати, що в них є фантазія? В будь якому випадку  дурне рішення.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )