Перейти до основного вмісту

[cinema] Невловимі / Red Dawn (2012)

Жанр: екшн, трилер, воєнний 
Країна: США 

 

Кінокомпанія: FilmDistrict, Contrafilm, Metro-Goldwyn-Mayer 
Режисер: Ден Бредлі / Dan Bradley 
Актори: Кріс Гемсворт / Chris Hemsworth, Джош Пек / Josh Peck, Джош Гатчерсон / Josh Hutcherson, Едріанн Палікі / Adrianne Palicki, Ізабель Лукас / Isabel Lucas, Коннор Круз / Connor Cruise, Едвін Годж / Edwin Hodge, Бретт Каллен / Brett Cullen, Аліса Діас / Alyssa Diaz, Джуліан Алкараз / Julian Alcaraz, Джеффрі Дін Морґан / Jeffrey Dean Morgan 

Сюжет:
У центрі сюжету група підлітків, які вирішили протистояти загарбниками і тікають в ліс, де засновують партизанський загін і називають себе Росомахами. І так, як вони знають місто краще, ніж їхні вороги у хлопців може все вийде. І ворогові не допоможе навіть техніка, яка погасила світло на всьому узбережжі.

Тривалість: 01:33:21 



Як я писав раніше, то в суботу хотів себе розважити якимось фільмом. Спочатку подивився Примарний патруль, але розваги він мені таки не приніс. Потім мені на очі трапився цей фільм.... і спати я ліг пізно вночі. Все одно мені не спалося )

Як виявилося частково сюжет фільму перекликається із нашим сьогоденням. З маленькими відхиленнями. Партизанів в Криму не було. А так то росіяни були присутні і там (у фільмі) і в Криму. Але у фільму вони грали більш другорядну роль. Основними злодіми тут таки були не вони, а північні корейці.

Знято фільм у стандартно-американському стилі. Добро повинно перемогти. Головні герої учні старшої школи(?), цього не до кінця зрозумів ), починають партизанські дії проти окупантів. Тренуються, готуються... їх зраджують, вони помиляються - загалом проводять час весело. Знищуючи окупантів прямо походу свого життя. Ну буває так, в американських фільмах.

Сюжет доволі лінійний, місцями його можна вгадати. Іноді цього зробити не можна. Дуже кумедно виглядає, коли морські піхотинці шукають допомоги в партизанського загону і офіґівають від того, які шмаркачі ці партизани.

Загалом фільм для доброго проведення часу годний. Є сцени, які викликають відчуття "déjà vu", але розпізнати зміг лише одну сцену: коли брат загиблого організатора загону виступає перед новобранцями, наприкінці фільму, це мені дуже нагадало фільм "Листоноша". Це єдине, з чим зміг провести аналогії. 

Дубляж і переклад зроблені дуже добре. Якось навіть здивувало те, що я якось пропустив цей фільм мимо себе в кінотеатрі. Правда назву "Невловимі" я так і не зрозумів. Як не як у фільма є своя, доволі добра назва.

Як завжди переглянути онлайн ви можете на brb.to та Толоці Гуртом. Для перегляду рекомендовано ). Але не забувайте, що він зроблений американцями для американців і про американців ;)

PS А я хочу подякувати Lindsey Stirling за музичний супровід в написанні тексту. Дуже приємна музика.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )