Перейти до основного вмісту

[cinema] Кінець світу / The World's End (2013)

Жанр: комедія, фантастика 
Країна: Англія, США, Японія 

 

Кіностудія / кінокомпанія: Big Talk Productions, Relativity Media, Working Title Films 
Режисер: Едгар Райт 
Актори: Саймон Пегг, Нік Фрост, Педді Консидайн, Мартін Фріман, Едді Марсан, Розамунд Пайк, Пірс Броснан, Девід Бредлі, Майкл Смайлі, Стів Орам 

Сюжет:
П'ятеро друзів дитинства, що знову зібрались через 20 років, аби нарешті подолати епічний шлях пивного паломництва, випадково стають останньою надією на порятунок для усього людства.


Тривалість: 01:49:07 



Таки переглянув п'ятничним ночером цей фільм. Що я таки можу сказати - враження неоднозначні. Переварював свої відчуття довгенько.

Першим фільмом Едгара Райта я подивився "Hot fuzz", який в інтернетах лежав під назвами "Дуже круті лягаві", "Круті фараони", "Крутий фараон". Дивився його я з двох спроб. Як не дивно, то перший раз дивився його російською і вистачило мене десь хвилин на 20. Коли мій вже кум сказав, що цей фільм варто дивитися я довго на нього плювався, доки він не запитав якою мовою я його дивився. І довго переконував що його варто дивитися українською (тепер це роблю я, довго переконую його, що якийсь фільм варто дивитися українською). Піддавшись на вмовини я таки подивився його українською і залишився задоволеним. Хоча певні відчуття психоделіки мене не покидали довго.

Цей фільм я побачив в шарі на Фейсбуці і вирішив, що його таки хочу подивитися. Менше ніж за тиждень я втілив свої плани... і навіть зараз, коли пишу цей текст відчуття ідіотизму фільму мене не покидає. Але не дивлячись на це я шкодую про витрачений на нього час. Так іноді буває - мозок завертається кудись, але відірватися вже не можеш. 

Як завше зазначу чудову роль саундтреків в даному фільмі. Вони створюють добрий фон і дивитися фільм приємно. А от сюжет.. сюжет таки психоделічний ). Зібратися 5 друзям, що б набухатися вхлам :D. Це мені нагадує явно не Британію. Ну а походу повоювати з прибульцями, посваритися з космічним розумом, знищити технології на Землі - доволі добре рішення, враховуючи що останній бар так і називався "Кінець світу".

Є певні незрозумілості у фільмі. Наприклад один старий житель містечка щось говорив про те, що щось сталося тоді, коли друзі робили свій перший забіг по пабах міста, але цю тему так і не було розкрито.

Режисер відносить цей фільм до певної умовної трилогії. Перший фільм з неї "Зомбі на ймення Шон" я не дивився. І таки не певен, чи хочу я це зробити. "Крутий фараон" мені дуже сподобався, а от цей фільм ... все таки не можу сказати нічого негативного, але і порадити не можу. І так мене називають любителем психоделічних фільмів. Хоча, якщо судити з того, про що я пишу - це доволі натягнуто роблять :D.

Ну і класично про озвучування - озвучено народним коштом на студії "Омікрон" на замовлення порталу "Гуртом". Адже прокатники не захотіли замовляти озвучення цього фільму українською. Переглянути онлайн можна на brb.to (шукати за оригінальною назвою, або московитською назвою "Армагеддец"), а зкачати з Толоки Гуртом

PS Написання тексту супроводжував мікс Game of Thrones Theme, який мені згенерував ЮТьюб. Також доволі неоднозначний список він мені запропонував. Але подобається )

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )