Перейти до основного вмісту

[books] Століття Якова - Володимир Лис (2010)

Aвтор: В. Лис
Мова: українська
Обкладинка: палітурка
Сторінок: 240
Формат: 135x205 мм
Видавництво: «Клуб Сімейного Дозвілля»
Серія: Світові бестселери українською
Рік видання: 2010
ISBN: 978-966-14-1007-6

Опис:
Журналіст, драматург, прозаїк, багаторазовий призер «Коронації слова» — така творча еволюція Володимира Лиса. У житті старого Якова Меха на короткий час, мов той метелик, з`являється дівча-приблуда. Вона питає, чи любив він колись, — і виринає десь із глибини пам’яті його кохання, і біль втрати, і круговерть війн та режимів, і радощі та горе в родині, і гріхи й каяття...




Чомусь здається, що про цю книгу я почув лише минулого року і планував її почитати і передумував її читати... А, як виявилося, то вже і не один рік пройшов з того моменту як її видали... час летить.

Я прочитав про цю книгу вперше, здається, в якомусь огляді про переможців "Коронації слова", а може і не "Коронації". Тоді я вирішив її прочитати - дуже сподобалася назва. Коли пізніше прочитав відгуки, то бажання прочитати трішки змістилося в бажання не читати. Не через те, що книга не подобається чи погана. Просто не мій формат.. А тут кум прикупив цю книгу недавно і я подумав: "а біс з ним, що не мій формат, а я візьму і почитаю". І прочитав її.

Читання зайняло під два тижні. І це незважаючи на те, що книга доволі маленька, але катастрофічна відсутність часу і мала кількість в день на читання не дозволяли читати швидко... та й чого гріха таїти - місцями вона йшла не дуже легко. Але з певного моменту все трішки змінилося - і відшукав додаткові пару хвилин на те, що б її дочитати.

Написано її живою (сподіваюся таки) мовою певного регіону. Це спричиняло певні незручності, адже не всі слова я знав чи міг зрозуміти з першого разу, а пояснення надавалися не до всіх слів. З іншого боку це все таки додавало певної цікавинки. А якщо врахувати, що історія зачіпає досить значний період часу, а все це відбувається на Західній Україні...

Отже читати чи не читати.. я це питання для себе так і не вирішив. Ні, це не стосується, в моєму випадку, цієї книги. Її то я вже прочитав, але це стосується інших книг автора. Все таки це не мій жанр, але іноді варто читати і таку от прозу. Все таки цю книгу я пораджу для читання -  історія доволі цікава, мова таки жива, а з певного моменту може бути і важко відірватися від читання. Але в першу чергу така книга буде цікавою жіночій аудиторії. Нам, чоловікам, зазвичай потрібні інші історії. Але мені сподобалося...

PS а музичний супровід до процесу написання тексту робив Paul Desmond. До біса вдало поєдналися і музика і відчуття по цій книзі ).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )