Перейти до основного вмісту

[cinema] Далласький клуб покупців / Dallas Buyers Club (2013)

Жанр: біографічний, драма, історичний 
Країна: США 
Кінокомпанія: Voltage Pictures, Truth Entertainment 
Режисер: Жан-Марк Валі / Jean-Marc Vallée 
Актори: Метью МакКонаґі / Matthew McConaugheyДжаред Лето / Jared LetoДженніфер Ґарнер / Jennifer Garner, Деніс О'Гейр / Denis O'Hare, Стів Зан / Steve Zahn, Майкл О'Ніл / Michael O'Neill, Даллас Робертс / Dallas Roberts, Ґріффін Данн / Griffin Dunne, Кевін Ранкін / Kevin Rankin, Донна ДюПлантє / Donna DuPlantier 

Сюжет:
1985 рік. Техаському ковбою, гравцеві і хулігану ставлять страшний діагноз СНІД і дають не більше місяця життя. Але підприємливий головний герой не здається. Разом з новим другом, він налагоджує вигідний бізнес - контрабанду нелегальних ліків - і організовує "Далласький клуб покупців".

Тривалість: 01:56:57 


Так-так-так... я таки пам'ятаю, що говорив про те, що хочу відпочити від "чудернацьких фільмів", подивитися щось легеньке. Я це все зробив. Навіть про легенький фільм написав, але не виклав.. .і не викладу.. доки не виговорюся про цей фільм.

Тут все як я люблю - дуже суперечливі відгуки і рецензії на нього, дуже багато критики режисури, сценарію, сюжету самому. Ну не знаю навіть що сказати.

З перших хвилин фільму занурюєшся в атмосферу. Тут і відповідний настрій, і відчуття, що ти дивишся стрічку тих часів, а не зняту в минулому році. Головний герой смалить як не в себе, пиячить, приймає наркотики? - ви говорите нащо знімати кіно про це? Відповідь проста - фільм зовсім не про це, а про те, як змінюються люди. Як змінюються пріоритети в людини, яка стоїть однією ногою в могилі. І це круто, чувак!!!

Метью МакКонаґі - цей хлопець стає моїм улюбленим актором. Так, як виявилося, що він знімався і в багатьох фільмах, які я бачив до цього, але я якось не звертав на нього увагу. Перший фільм, через який він мені запам'ятався - "Адвокат на "Лінкольні""(журбинка, цей фільм дивився тоді, коли ще не вирішив писати. Потрібно буде виправити цю ситуацію), потім  був "Справжній детектив" де він викликав дуже сильні відчуття своєю грою. А тепер і цей фільм. Він чудово перевтілюється, після "Детективу" було доволі дивно бачити його не те, що худорлявим, а просто скелетом. Так що після такого не дивуйтеся, коли тут побачите відгуки і про інші фільми, в яких він знімався. 

Джаред Лето - тут все простіше. Це ім'я я не пам'ятав. Соромно, адже він знімався в фільмах які я бачив. Майже всі. Його гра була просто чудовою. Його було не пізнати в цій ролі.

Оскар цих хлопців цілком заслужений.

Дженніфер Ґарнер - ось тут є певні нюанси вже. У цьому фільмі, як і в "Винайденні брехні" мене не полишало відчуття, що вона от-от розплачеться. Це трішки засмучувало, але те як вона виявляла емоції, коли вішала картину. Було доволі добре зіграно.

Тепер про сам фільм.... Техас 80-х -  тут доволі складно почути про толерантність відносно геїв. Їх не сприймають, зневажають, принижують. А СНІД називають хворобою геїів і, відповідно, якщо ти хворієш на СНІД то ти"довбаний педик" якому не подадуть руку навіть колишні друзі по келиху. Герой Метью є яскравим зразком того суспільства, а дізнатися про хворобу для нього було тяжким ударом. Адже він тепер став вигнанцем. Адже його друзям невтямки, що то така хвороба, яка може спіткати не лише "педиків". І ось для лікування йому потрібно діставати ліки, яких немає в Штатах, а потім вирішує на них заробити, а потім .... Потім все змінюється, але саме про це варто дивитися фільм. Про те, як така людина як Рон (Метью) починає рятувати не лише себе, а й інших. Відстоювати права свої і таких як він в суді. Про бюрократію, тонкий натяк на корупцію і багато чого іншого і все це побудовано на реальних подіях.. Але про все це варто дивитися в стрічці.

Однозначно рекомендую для перегляду, але попереджаю, що декому (куме, якщо будеш читати, то це точно в тебе цеглина) він може здатися нудним. Як і я іноді )

PS Чекаю на "Вовка з Уолл-стріт" який часто порівнюють з цим фільмом в сенсі якості. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )