Перейти до основного вмісту

[cinema] Крижане серце / Frozen (2013)

Жанр: анімація, пригодницький, комедія 
Країна: США 
Кінокомпанія: Walt Disney Animation Studios, Walt Disney Pictures 
Режисери: Кріс Бак, Дженніфер Лі 
Ролі озвучують: Крістен Белл, Ідіна Мензел, Джонатан Ґрофф, Джош Ґад, Сантіно Фонтана, Кріс Вільямс, Стівен Джей Андерсон, Мая Вілсон 

Сюжет:
Коли стародавнє пророцтво здійснюється і королівство занурюється в обійми вічної зими, троє безстрашних героїв - принцеса Анна, відважний Крістофф і його вірний олень Свен - відправляються в гори, щоб знайти сестру Анни, Ельзу, яка може зняти з країни закляття. По дорозі їх чекає безліч захоплюючих сюрпризів і захоплюючих пригод. Анна і Крістофф мають об'єднатися і протистояти могутній стихії, щоб врятувати королівство і тих, хто їм дорогий...

Тривалість: 01:42:12 



На цей мультфільм я не ходив до кінотеатру. Йти без малечі вже моветон, а на кінотеатр ми поки що не висиджуємо. В легальному доступі його немає.. Нє, ну в кого мак, той може його прикупити за 9,99$ але в мене немає епл-девайсу, та й зайвої десятки баксів в мене зараз немає. А тут на Толоці його виклали вже. Отже поставивши на викачку пішов я до магазину за морозивом і влаштував потім вдома маленький такий перегляд.

Незважаючи на доволі добрі відгуки на мульт я не чекав нічого особливого від нього, але доня весь мульт дивилася його як зачарована. Доводилося нагадувати, що б і морозиво не забувала жувати, що б не розтануло. А коли там почали співати... сказати, що музика тут була чудова це не сказати нічого. 

Сюжет. На мій смак він був передбачуваний, але все таки місцями міг здивувати. Тут поганого сказати нічого не можу ). Та й взагалі в технічному і сюжетному плані він зроблений доволі якісно. Та й то не дивно, адже як виявилося потім із титрів, то до його створення доклав руки Джон Лассетер, а в нього все виходить добре. Поки що то таки точно.

Отже - мультик з морозивом приносить трішки тиші, якщо у вас є малеча. Якщо без морозива, то боюся в період співання їх може потягнути на танець. Також він доволі чуттєвий для дітей. Ну для моєї доні то точно таки виявився - дуже переживала вона за Анну, хоча Ельза їй подобалася більше :D

Тепер про нехороше.... а стосується воно дубляжу. Незважаючи на доволі добру озвучку та переклад є один нюанс який мене не дуже приємно вразив - виконавиця вокальних партій Анни... Невже не можна було  знайти когось менш одіозного ніж Марія Яремчук? Ця кхм.. нехороша особа... Сподіваюся, що "ЛеДоєн" не зробить цієї помилки вдруге.. Але було і приємне - я дізнався про таку співачку як Шаніс. 

Ось так от сумбурненько, але доволі позитивно ). Дуже неприємно, що цього мультфільму немає в легальному доступі, але в той же час мені не дуже хочеться платити 50+грн за те, що б його переглянути. І це найдешевше в перспективі. Адже стільки коштує підписка на місяць, яка відкриває доступ до мультфільмів Діснею на Megogo. І Хоча за ці гроші можна дивитися мульфільми цілий місяць, але то занадто. Адже все таки не будеш сидіти цілими днями за переглядом. 

PS Музичний супровід в мене був доволі чудовий. Не було певного музиканта, але була певна музика в різноманітному виконанні - Summertime і підбірка, яку зробили на Українській правді за що їм велика подяка. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )