Перейти до основного вмісту

[cinema] Інк / Ink (2009)

Жанр: фантастика, фентезі, бойовик 
Країна: США 

 

Режисер: Джемін Уайненс (Jamin Winans) 
Актори: Кріс Келлі (Chris Kelly), Квін Гунчар (Quinn Hunchar), Джессіка Даффі (Jessica Duffy), Дженніфер Беттер (Jennifer Batter), Джеремі Мейк (Jeremy Make) та інші. 

Сюжет:
Коли світло зникає і місто засинає, з'являються таємничі істоти. Вони борються за людські душі, проникаючи крадькома у їхні сни. Одні дають надію і силу через добрі сни, інші вселяються в підсвідоме через жахи.

Тривалість: 01:46:14 




Темною-претемною ніччю, в темній-претемній кімнаті дивився я про темних-претемних істот фільм. Саме так я хотів розпочати оповідь про фільм, але... але все буде трішки не так.

Подивившись на постер цього фільму та прочитавши опис виникають сумніви в тому, а чи варто його дивитися. Побачивши режисера та акторів сумніви посилюються. Я навіть погуглив на предмет того що то за люди. І нічого особливого не прочитав. Але прислухаючись до рекомендації даної мені на ФБ я все таки п'ятничним вечором його подивився.

Перші хвилин 10 мене не покидало відчуття що то таке і навіщо я його дивлюся. Але чим далі тим важче мені було відірватися від перегляду фільму. Хороші хлопці та дівчата, які з'являються нізвідки та приносять людям хороші сни. Погані істоти які приносять жахи... В описі сказано, що вони проникають у сни - я не помітив цього у фільмі. Скоріше вони приносять чи дарують сни. Важко підібрати правильні слова. А ще в них між собою протистояння і це так епічно нагадує протистояння між янголами та демонами, що навіть викликало усмішку.

Історія побудована навколо однієї сім'ї і у фільми постійно йдуть повернення до минулого. Такі собі невеличкі включення. Скажу зразу, що перший час викликало дуже багато питань це. І місцями мене плутало. Але ближче до половини фільму все стає прозоро і зрозуміло.

Отже трішки про фільм. Головною героїнею тут скоріше є дівчинка. Все створено довкола неї - і історія сім'ї, і захист її світлими, і намагання отримати її душу темних. В той же час дуже багато питань викликає саме існування цих істот, що у ільмі все таки не розкрито. Але то не страшно. Інк... Інк також є головним героєм, який викрадає душу дівчинки. Певний час я думав, що він викрав саму дівчинку ), але в подальшому це стає зрозумілішим. Так от про Інка. Я так і не зрозумів чого його назвали "Чорнилом", але певно в Джеміна Уайненса були для цього причини. А можливо це і "складнощі перекладу", що це не було зроблено зрозумілим. Все в результаті стає зрозумілим... майже все.. Я так і не зрозумів звідкіля там взялася "Казкарка", хоча ким вона виявилася показали все дуже добре. Історія батька показана доволі цікаво. Але не показано те, коли він попав під вплив темних. Або я той момент не зрозумів... або пропустив, коли виходив попити води. Про сам кінець фільму - дівчинку таки врятують. Походу врятують також ще одну людину, яка на той момент ще жива... а мертві знову помруть.

Про 10 хвилин і чому виникло відчуття навіщо я його дивлюся... Фільм зроблено дуже дешево. Він і виглядає насправді таким - проблеми з декораціями, костюмами, якістю плівки(???). В той же самий час все це компенсується чудовою музикою, грою акторів, сценарієм та ідеєю фільму. Ось такий от парадокс. Тут присутнє багато чого такого, що можна і не побачити в багатобюджетних фільмах.

Озвучування... Тут як не дивно мені сподобалася робота каналу 2+2. На відміну від багато чого, що в них також транслюється українською тут робота зроблена чудова. Але до цього каналу взагалі є питання з приводу наповнення ефіру.

Дивитися чи не дивитися? Не можу радити цей фільм для перегляду. Причина дуже проста - він настільки специфічний, що викликає неоднозначні почуття. Але ризикнути спробувати його проглянути я б порадив.

Традиційно зкачати для перегляду можете на Толоці Гуртом та brb.to. В ліцензійному доступі його немає на жаль.

От. Десь так все.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )