Перейти до основного вмісту

[cinema] Винайдення брехні / The Invention of Lying (2009)

Жанр: комедія, фентезі, романтичний 
Країна: США 

Кіностудія / кінокомпанія: Warner Bros, Radar Pictures, Media Rights Capital 
Режисери: Рікі Джервейс, Меттью Робінсон 
Актори: Рікі Джервейс, Дженіфер Гарнер, Джона Гілл, Роб Лоу, Тіна Фей 



Сюжет:
Комедія про світ, де ніхто ніколи не брехав, допоки один письменник не опановує це вміння.


Тривалість: 01:39:42 




"Дурацький фільм".. Саме такий коментар отримав він від моєї дружини. Я б назвав його просто чудернацьким ).

Фантазії на тему, що було б якби не існувало брехні відвідували всіх.... рано чи пізно кожен замислювався над таким питанням. Ну от і в кіно вирішили втілити світ, де існує брехні. А що вийшло? Хм... При перегляді фільму виникала думка, що вони хочуть показати те, що якби брехні не існувало, то її потрібно було б вигадати. Адже за думкою авторів фільму то навіть любов є брехнею. Адже на питання "-А як я виглядаю" ти ж не скажеш " -Жахливо, кохана". А в світі правди навіть перед побаченням тобі скажуть що про тебе думають.

Важко оцінювати фільм живучи у світі брехні чи напівправді, але життя у світі правди, яке ти міг уявити собі розбивається об уяву авторів фільму. Адже в цьому світі не існує кохання, літератури як такої (авжеж, адже уява автора то вже не буде правдою), кінематографу, та навіть релігії тут не існує. Ніякої.  Питання існування музики залишилося не розкритим, але на це я не звернув увагу якось при перегляді. Але і справді, про що можна співати, якщо не існує кохання? А процес одруження то взагалі щось таке.. Підбираються собі пару з кращими генетичними показниками, тобто за раціональними показниками. А й справді, навіщо все це, адже ти з самого початку бачиш людину якою вона є, а не непомічаєш її недоліків коли закоханий.

Єдине питання яке в мене виникло, то це відносно створення самої брехні. Чому вона виникла в мозку однієї людини і через багато століть існування тієї цивілізації? Це питання не було розкрито. Нє, ну було показано як там щось в нього замкнуло в мозку, але то вже таке.

Ну і відповідно дісталося і релігії у фільмі. Адже її вигадав той, хто навчився брехати. А до того лікар спокійно говорив пацієнту, що той сьогодні помре. І всі знали, що після смерті їх нічого не буде чекати. В той же самий час історія про те, що після смерті тебе очікує котедж в красивому парку де будуть всі ті, хто помер до тебе дає людину надію на те, що це не все. Може це і є справжнє призначення релігії - давати надію? Хто його знає... Але кожен, мабуть, хоче вірити в те. що після смерті то буде не "усьо" і буде якесь життя після неї. І цю віру, і це бажання чудово показано у фільмі.

А ще здатність брехати передається в спадковість :D так що і в цьому світі все буде так само як і в нашому.

Про акторів - більшість мені не знайома, але в той же час їхня гра сподобалася. Та й тут і так багато речей які мені подобаються - відсутність спецефектів, чудова ідея, хороша гра акторів. Адже в сучасних фільмах це все витісняється на користь спецефектів та комп'ютерної графіки.

Ну от десь так. Мені фільм сподобався, але на позаминулі вихідні чудернацького було забагато. Тому пізніше буде про більш легковажні фільми )

Ну а сам фільм, традиційно, можна зкачати з Толоки Гуртом, або переглянути онлайн на brb.to. Дивитися таки можна, але якщо ви не відноситеся негативно до "чудернацьких фільмів"

PS Традиційно про музичний супровід написання тексту. Декілька останніх відгуків писав без оного і вони мені не подобалися. Сподіваюся це буде краще. Адже Youtube запропонував чудову підбірку після пошуку на ньому Dalida. Так що рекомендую )

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )