Перейти до основного вмісту

[cinema] Порятунок містера Бенкса / Saving Mr. Banks (2013)

Жанр: біографічний, комедія, драма 
Країна: США, Велика Британія, Австралія 

 

Кінокомпанія: Walt Disney Pictures, Ruby Films, Essential Media & Entertainment 
Режисер: Джон Лі Генкок 
Актори: Том Генкс, Емма Томпсон, Пол Джіаматті, Джейсон Шварцман, Колін Фаррелл, Енні Роуз Баклі, Рут Вілсон, Бредлі Вітфорд 

Сюжет:
ІІсторія екранізації класичного художнього фільму «Мері Поппінс». Коли Волт Дісней пообіцяв своїм донькам зняти фільм за їхньою улюбленою книгою, казкою Памели Треверс «Мері Поппінс», він навіть не підозрював, що на виконання цієї обіцянки йому знадобиться більше двадцяти років. У спробі отримати права на екранізацію книги, Волт зіткнувся зі норовливою британською письменницею, яка ніяк не хотіла, щоб її улюблена героїня була «зіпсована» голлівудським підходом до створення фільмів. Лише на початку шістдесятих вона погодилася особисто приїхати в Лос -Анджелес і почати переговори щодо екранізації. Поки тривали переговори з письменницею Дісней перепробував всі хитрощі: він презентував ідеї та ескізи до фільму, намагався вразити письменницю чудовою музикою і влаштовував екскурсії до Діснейленду. Проте Треверс не погоджувалась ні на які вмовляння і знаменитий кінематографіст мало не відмовився від свого задуму.

Тривалість: 02:05:40 



От що ви очікуєте від фільму коли читаєте такий опис? Я, наприклад, очікував історію вмовляння довжиною в роки, але сценаристи мене того.. обманули... І як після такого жити? Але якщо серйозно, то переглянути цей фільм я хотів як тільки побачив трейлер до нього, але вдалося це зробити буквально пару тижнів тому. А ще за пару днів після перегляду він з’явився в легальному доступі на Megogo за якихось 25 грн. 

Коли я вперше дізнався про фільм, то очікував від нього інший сюжет ніж отримав в результаті. Це мене трішки засмутило, але не настільки, що б повністю розчаруватися у фільмі. Ну що ж  - він мене таки не розчарував в результаті.

Історія життя Памели Треверс показана доволі цікаво і неочікувано. Для мене автор Мері Поппінс була такою собою загадкою. Ніколи не цікавився її біографією, хоча в дитинстві таки читав її книги (дві перші, якщо пам'ятаю правильно). А дізнатися про те, що стало основою для книги... Але все це могло б бути і фантазією сценаристів, якби не її власні слова про те, що основою книги було взято її життя. 

Здивувала роль Тома Генкса в цьому фільмі. Граючи роль Волта Діснея він тут виглядав таким епізодичним, що аж навіть забуваєш, що він же ж тут в головних ролях. А от Емма Томпсон чудово зіграла чопорну англійку. Мабуть таки те, що вона англійка дало про себе знати і грати їй майже не довелося). Дуже гармонійно і природно виглядала. Але, якщо повернутися знову до опису фільму, то хочу таки зазначити, що в основному то таки більше історія Памели, а не історія створення фільму про Мері. Історія створення фільму займає тут не так і багато часу як зазначено в опису. 

Але, незважаючи на всі хороші моменти, хотілося б побачити історію таки Діснея. Сподіваюся, що і такий фільм буде колись знято. 

Отже чи дивитися... для мене це питання доволі однозначне - під час пізнього перегляду на сон мене не хилило. А це означає, що перегляд таки не нудний буде. Ну а для перегляду я порекомендую таки україномовний дубляж і хорошу теплу компанію. Взяти для перегляду можна в кількох місцях: за символічну плату в 25 грнна Megogo, зкачати з Толоки Гуртом, або переглянути онлайн безкоштовно на brb.to

PS Думки про фільм чудово супроводжував Miles Davis. Музика для мене звучить в дусі 60-х. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )