Перейти до основного вмісту

[cinema] Хвіст виляє собакою / Wag the Dog (1997)

Жанр: комедія, драма 
Країна: США 

Кіностудія / кінокомпанія: New Line Cinema 
Режисер: Барі Левінсон 
Актори: Дастін Хоффман, Роберт Де Ніро, Енн Хетч, Вуді Харрельсон 

Сюжет:
Зла політична сатира Баррі Левінсона за мотивами книги Ларрі Бейнхарта "Американський герой"

Спеціаліста з позаштатних ситуацій Конрада Бріна викликано у Білий Дім, аби відволікти увагу громадськості від сексуального скандалу, пов'язаного з президентом США. За допомогою відомого голлівудського продюсера Стенлі Мотса, Брін вирішує інсценувати невелику війну, яка відбувається як шоу світового масштабу…

Тривалість: 01:30:16 


Всі порядні люди переглянули цей фільм ще в процесі передвиборчої гонки. Мушу себе віднести до непорядних і констатувати, що я його переглянув за ніч до голосування.

Я багато чув про цей фільм давно, але якось не траплялося нагоди його переглянути. Але ось і я знайшов час на нього. Адже цитування його періодично на офісі колегами вже дістало ))). "З ким не воювали ще? - з Албанією. - О, точно, на нас напала Албанія. - А чому не Італія? - А ти чув про Італію? - Чув, -А про Албанію? -... - от чому )". А взагалі доволі цікаво спостерігати за тим, як президента США відмазують від шкандалю сексуального за допомогою створення штучної ситуації з нападом терористів з Албанії... які хочуть потрапити на територію країни через Канаду.

Спостерігати за діями спеціаліста по владнанню отаких от ситуацій доволі цікаво. Все таки Де Ніро він таки Де Ніро. На його фоні більшість акторів у фільмі виглядало доволі блідо. В принципі це, мабуть, пов'язано з тим, що фільм доволі сатиричний. Ні, не комедія, як зазначено в описові, а саме жорстка така сатира. А те, що в опису вказано комедія накладає на очікування від фільму певних дій і подій. Всі кумедні дії будуються якраз на тому, що робить Де Ніро. І з результатів його дій. І хоча воно викликає посмішку, але через призму фільму виникає доволі дивне відчуття "дежа вю". Таке відчуття, що щось таке схоже відбувається в нас в країні. Та й ситуація з журналістами, які ведуть на "качку" та роздмухують її багато чим нагадує ситуації в Україні. Правда в нас таки періодично оперативно з'ясовують, але ж рано чи пізно правди не буде з'ясовано. І це вже засмучує.

А от доля продюсера засмутила. Створити таку чудову історію, а потім захотіти про це все розповісти громадськості... Не дивно, що серце " не витримало".

Загалом фільм доволі неоднорідний і неоднозначний. При перегляді його вчора то дружині він не сподобався, а от я, натомість, був в захопленні. Але була ложка дьогтю все таки - мені не зовсім сподобалося озвучування. Навіть виникало відчуття, що його робив не 1+1 а якийсь там канал "Україна". Ось так от.

PS Ледве таки не забув ))) Зкачати можна на Толоці Гуртом, а переглянути онлайн на brb.to

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )