Перейти до основного вмісту

[books] Темна вежа VIII: Вітер у замкову шпарину - Стівен Кінг

Aвтор: С. Кінг
Мова: українська
Видавництво: «Клуб Сімейного Дозвілля»
Рік видання: 2012

Вперше українською!
Друкується раніше за російський переклад.


Ця книга продовжує роман «Чаклун та сфера. Темна вежа IV».
Страшна буря, болото, повне жахів, стовп, увінчаний головою, — все це побачив Кінг і зрозумів, що хоче побачити й інше. Так з`явилася ця книга про пригоди відважного стрільця та його друзів після того, як вони покинули Смарагдове місто.












В минулому році я зарікся читати нові книги Кінга. Після того, як за місяць лікарня прочитав його "11/22/63" та "Під куполом" (який я ще з місяць дочитував вдома потім

) я зрозумів що Кінга буває забагато. І якщо перша книга мені сподобалася, то друга не сподобалася мені більше ніж сподобалася перша.

Цю книгу я вирішив почитати, скажімо так, випадково. Кум викачав собі її в аудіо вигляді, але російською, а я глянув чи є вона українською і таки побачив що є. А прочитати вирішив тому, що вона входить до циклу "Темна вежа", який я почав читати ще років 10 тому. І прочитав всі книги. А потім почав читати його ще раз - українською. І купував ).

Як і всі книги циклу - сподобалося. Тут я бачу зовсім на того Кінга, яким він мені видався в "Під куполом". Тут немає занудства, але виникле деякі питання. В цій книзі згадувалася легенда, яку читали Роланду в дитинстві. І там розповідалося про Мартіна - радника його батька та за сумісництвом чаклуна. Але саме це згадування випадає з оповіді, адже якщо про Мартіна розповідали в легендах, то стрільці повинні були знати про його службу Червоному королю, але вони не знали. Старіє Стівен, старіє. Починає забувати про те, що писав в інших своїх книгах. І це дуже засмучує. Але не зважаючи на невеликі огріхи, на диво, книгу я прочитав за тиждень. І це мене дуже порадувало )

Але в цілому читати можна, а якщо ви читали всю "Темну вежу" - то і варто. Засмучує нумерація книги, що вона вийшла з номером "8". Адже її потрібно ставити між 4 та 5... А це буде не по феншую.

А ще мене порадувала вартість електронної версії книги в 22.20грн. Адже це дешевше, ніж позаминулого року коштували в них книги. Все таки радує, що КСД робить політику відносно електронного контенту лояльнішою. І при такі ціні я таки раджу скористатися пропозицією магазину, та купити книгу. А не "піратити" її в мережі

PS Як завжди потрібно комусь подякувати за те, що розважали під час написання відгуку. Сьогодні це знову будуть ThePianoGuys  з списком, який запропонував ЮТьюб. Ех.. чудово грають хлопці..

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )