Перейти до основного вмісту

[cinema] Екзамен / Exam (2009)

Жанр: трилер, детектив 
Країна: Великобританія 
Кіностудія / кінокомпанія: Bedlam Productions, Hazeldine Films. 
Режисер: Стюарт Хезелдайн 
Актори: Адар Бек, Джема Чан, Наталі Кокс, Джон Лойд Філінгем, Чаквуді Івуджи, Поліана МакІнтош, Люк Меблі, Джимі Містрі, Колін Селмон, Кріс Кері. 

Сюжет:
Одна велика корпорація проводить кастинг на вакантну посаду. Вісім успішних кандидатів дійшли до заключного етапу виборів. Кожен хоче стати щасливчиком, і заради цього готовий розправитися з суперниками ... Дійство фільму посилює обмежений простір і психологічний тиск, відчуття безнадійності і відчаю, який відчувають герої, поставлені в безвихідне становище.


Тривалість: 01:36:52 


Цим фільмом знову повертаюся до свого улюбленого "чудернацького" кіна. Ні, воно не те, що чудернацьке, але фільм побудовано на грі акторів - діалогах, міміці. І це просто чудово

Цей фільм я дивився кілька місяців тому по  ТБ. Випадково, не повністю, без назви. Кілька тижнів тому мені його таки порадили подивитися і я таки його переглянув... десь тижнів півтора тому.

Отже вісім кандидатів - одна робота. А чи справді всі кандидати - кандидати? А може серед них є шпигуни корпорації, які намагаються ввести претендентів в оману? А якщо за ними спостерігає засновник корпорації?

Взагалі ідея фільму чудова. Але, на мою думку, його зіпсувала одна маленька річ - хвороба на яку хворіють в їхньому світі. Без цієї деталі вийшов би чудовий драматично-психологічний фільм. А так то введення маленької частки фантастики трішки зіпсувало відчуття від фільму. Але тут чудово показано боротьбу розуму, характерів. Намагання грати командно і в той же час підставити ближнього. Нагадало певні моменти з реального життя )))). Так от про життя - я б не сказав, що все поставлено настільки реалістично, але певні моменти видно таки бралися із чиїхось спостережень.

Про жанри... Важко сказати чого фільм віднесли до детективів. Цього я зрозуміти не міг. Нє, там звичайно були загадки, які потрібно було розгадувати. Адже як же їх н можу бути там, де переможцем буде той, який дасть відповідь на одне питання. Якого їм не озвучували, але все ж таки не детектив.

Актори.. Нікого не знаю з цього фільму )))). І я помітив, що коли не знаєш актора, то якось легше сприймати те, як веде себе герой на екрані. Так що тут однозначно плюс фільму.

Загалом дивитися варто ). Ось так от. А я піду послухаю далі Queen підбірку яких мені люб’язно запропонував Youtube. Гугл такий гугл. Знає, що мені запропонувати )

PS А засновник таки був серед претендентів ))). Я навіть його підозрював )

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )