Перейти до основного вмісту

[cinema] Готель “Ґранд Будапешт” / The Grand Budapest Hotel (2014)

Жанр: комедія 
Країна: США, Німеччина 
Кінокомпанія: Scott Rudin Productions, Indian Paintbrush, Studio Babelsberg 
Режисер: Вес Андерсон / Wes Anderson 
Актори: Рейф Файнс / Ralph Fiennes, Ф. Мюррей Абрагам / F. Murray Abraham, Едвард Нортон / Edward Norton, Матьє Амальрік / Mathieu Amalric, Сірша Ронан / Saoirse Ronan, Едріан Броуді / Adrien Brody, Віллем Дефо / Willem Dafoe та інші 

Сюжет:
Картина розповість про легендарного конс'єржа популярного європейського готелю і простежить за його життям між двома світовими війнами, а також за його дружбою з юною співробітницею, яка стає його протеже.
Сюжет включає в себе крадіжку безцінної картини епохи Відродження, боротьбу за величезний спадок і потрясіння, що спіткали Європу під час першої половини XX століття...

Тривалість: 01:39:57 

От бачиш?
Ще жевріють слабкі відблиски цивілізації,
що залишилися в цій варварській бійні,
яке колись називалося людством.
І правда, це те, що ми даруємо
своєю скромною, сумирною, непомітною...
У сраку все

Давно не розпочинав щось писати з епіграфу. В даному випадку процитував слова одного з головних героїв фільму. Але спочатку про опис фільму:

Яка нехороша людина написала тут про юну співробітницю? ДЕ в юнаку вони побачили дівчину? Вони хоч фільм бачили? А.. ну пофіг те, але майте на увазі, що описи з реальним сюжетом фільмів останнім часом співпадають дуже не часто.

Ну а тепер про сам фільм.... Останнім часом фільми я дивлюся тоді, коли мені або сподобався трейлер, або сподобалися відгуки, або сподобався опис, або... Дуже багато або. Рекламний трейлер до цього фільму я побачив по телебаченню і він мене зацікавив. Такий кумедний і динамічний, але як і всі трейлери він був концентратом веселості та динамічності. На жаль фільм має більше розбавлений смак.

Комедія?... Назвати цей жанр комедією в чистому вигляді складно. Фільм більше іронічний. Він має мало спільного із стандартними американськими комедіями, французькими. Можливо наближений до британських, але і це складно назвати наближенням. Німецьких комедій я не пригадую). Так от, тут все таки більше іронії, тонкого гумору, трішки "чорнушки", але вона не псує фільм. Не можу сказати, що я на фільмом сміявся, але легка посмішка залишалася протягом всього фільму. Оууу. Коли вже написав цей абзац згадалася назва цьому всьому - гротеск. Так, саме цей жанр найкраще характеризує цей фільм.

Актори... Ось вже те. заради чого варто дивитися цей фільм. Гра акторів тут просто божественна. На це хочеться дивитися ще раз і ще раз. Ну і подяка за те, що актори підібрані так, що дуже складно когось уявити замість них в цих ролях. А ще тут доволі цікаво спостерігати за героями другого плану... і акторами їх грають. Адже грають вони не гірше ніж головні герої.

Музика... Тут все просто - вона є. Присутня протягом всього фільму і не набридає. Але от сьогодні вже не можу згадати мотивів

Режисер... Тут все просто - він став для мене відкриттям. Дуже приємним відкриттям, тому хотілося б побачити "Королівство повного місяця", але українською він поки що не озвучений, а оригінал я не зрозумію.

Отримавши насолоду від перегляду фільму мені важко його рекомендувати для перегляду всім. Хтось буде в захваті, а хтось навпаки. Вирішувати кожному дивитися його чи ні. Я проглянув і не пошкодував. Але ж я дивлюся "дурацькі фільми" як полюбляє говорити моя дружина. Не всім вони до вподоби. Адже в них мало спецефектів (якщо вони є взагалі), є сюжет, який, зачасту, буває дуже специфічним і не кожен його сприйме. Але в цих фільмах є те, чого не вистачає в блокбастерах -  душі. Душі яку вкладають в нього творці фільму, актори, композитори. Саме душа фільму призводить до того, що ти хочеш його переглянути ще раз. В цьому фільмі душа є

На "Толоці Гуртом" фільм доступний лише в bdrip-якості, але найближчим часом обіцяють викласти і в HD. Доступна якість доволі пристойна, тому можна і не чекати. Але можна і зачекати ).. На brb.to фільм викладено в тій же якості, але заблоковано для перегляду. Але... При певних навиках його можна спокійно подивитися онлайн. Що я і зробив :D

PS Сьогодні написання тексту супроводжував спів птахів, шум доріг та стук клавіш клавіатури. Навіть не знаю кому дякувати за це :D

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )