Перейти до основного вмісту

[cinema] Зимова фантазiя / Winter's Tale (2014)

Жанр: драма, фентезі, містика, романтичний 
Країна: США 
Кінокомпанія: Village Roadshow Pictures, Warner Bros., Weed Road Pictures 
Режисер: Аківа Ґолдсман / Akiva Goldsman 
Актори: Метт Бомер / Matt Bomer, Вілл Сміт / Will Smith, Дженніфер Коннеллі / Jennifer Connelly, Рассел Кроу / Russell Crowe, Колін Фаррелл / Colin Farrell, Кевін Дюран / Kevin Durand, Джессіка Браун-Фінден / Jessica Brown-Findlay та інші 

Сюжет:
Дія фільму відбувається одночасно в XIX столітті і в наш час на Мангеттені. Злодюжка Пітер Лейк закохується у помираючу Беверлі Пенн, дівчину, що живе в будинку, який він щойно обікрав. Любов його може виявитися не тільки чистою і щирою, але ще й останньою, бо по п'ятах за ним ходять поплічники боса місцевої мафії, який має намір прикінчити Пітера. Одного разу ґанґстерам майже вдається відправити хлопчину на той світ, але його рятує чарівний білий кінь. Через деякий час, втікаючи від чергової бригади бандитів, кінь і його хлопчик врізаються в стіну з хмар і зникають на багато років. Повертаються вони тоді, коли в Нью-Йорку вирує пожежа, і Пітер виявляє в собі якості справжнього Месії: він бачить і чує те, що недоступно іншим; він пам'ятає усіх померлих і творить чудеса, гідні самого Спасителя.
Тривалість: 01:58:03 


Я якось пропустив цей фільм в кінотеатрах. Та й міг він пройти мимо мене і в мережі. Адже читаючи цей опис уявляєш якийсь дитячий фільм.

Перечитайте цей опис ще раз. Перечитали? Тепер закресліть все те, що ви прочитали товстим жирним маркером. Все те, що там написано - МАЯЧНЯ. Тобто не все, але там навіть не речення правди, а просто слово. Іноді читаючи описи, а після цього переглядаючи фільм виникає дике бажання вбити того, хто це (опис) написав. Нє, я розумію, що в когось може виникнути бажання і мене вбити за цей текст, але то таке. Життя воно таке.

Трішки про правду з опису: головного героя звати таки Пітер Лейк. ВІн не злодюжка, а злодій. І далеко не хлопчина. І кінь не зовсім чарівний, а загалом то взагалі не кінь. І нікуди вони не врізаються, і нікуди вони не зникають. І ніяких пожеж там не було. Одне з двох, або це був опис до іншого фільму, або хтось писав текст не дивлячись фільм. Тому нижче наведу альтернативний опис фільму
Кохання саме по собі -- це чудо, існування якого не потрібно доводити. Воно зціляє, рятує, надихає, змінює все довкола. Світ Пітера назавжди змінився, щойно він побачив її, щойно торкнувся її рудого волосся та глянув у вічі. Хоча вони знають, що дуже скоро все скінчиться, і врятувати їх може хіба що магія. Але де її взяти, коли за вікном 19 століття? І все ж таки магічне втручання перенесло хлопця у сучасний Нью Йорк. Пітер ще не знає, чому так сталося, але впевнений тільки в тому, що мусить повернутись і врятувати любов.
Цей опис наближений до сюжету набагато більше ніж ніж той, який я навів на початку. Але саме той зустрічається на торентах. А взагалі.... сів тільки но гуглонув по рунету, то побачив ще кілька різних описів фільму. Там схоже що його дивилися, але таки не зовсім. Що наводить на єдину думку - читати варто оригінальні описи фільмів.

Почну з банальностей. У фільмі є все те, що мені подобається: чудова музика, сюжет, гра акторів. І так. Це справді казка. Казка не для дітей... казка для дорослих. Чудова музика супроводжує від початку фільму і до його кінця. Вона пронизує глядача (в даному випадку в моїй особі) до самого серця.

Сюжет фільму все таки розповідати не буду. Це казка варта того, що б її проглянути не знаючи, що тебе чекає за пару хвилин. А хвилювань сюжет викликає достатньо. Але все таки це казка. Казка про людей, про їхні душі. Про їхню любов... Навіть більше - про любов взагалі. Про протистояння добра і зла. Любові і ненависті. І про чудеса... Але є певні але. Місцями виникало відчуття, що  щось могло піти швидше, деякі моменти відчувалися зайвими. Не скажу, що фільм був затягнутий, але 2 години перегляду.. Все таки не для перегляду вночі. Тим більше, що він вартий того, що б його не дивитися на самоті.

Акторський склад... Рассела Кроу я впізнав не зразу. Ні, не через те, що його загримували, але чомусь так склалося. І це печально. Загалом акторський склад тут доволі зірковий. Навіть не зважаючи на те, що дехто (наприклад не будемо тикати пальцем у Вілла Сміта) грав епізодичну роль. Та й взагалі - якщо читати опис акторів зверху, то на початку якраз йдуть епізодичні ролі. Нууу.. майже всі ). Так про акторів - все таки вони грають. Грають чудово. Адже як можна грати погано у казці, де майже немає спецефектів? Хоча дехто і примудряється ,але це не про цей фільм.

Про назву фільма... От скажіть, як можна назвати фільм "Любовь сквозь время", якщо про те, що означає ця назва можна лише здогадуватися. Чому ж саме крізь час, якщо кохана помирає, а ти живеш. І як воно може перегукуватися з оригінальною назвою фільму? Нє, ну до того, що там назви фільмам придумують я то вже звик.. Але все таки. Не розумію

Отже дивитися чи не дивитися? Однозначно вартий перегляду. Дивитися краще не на самоті. Але, враховуйте, що тут є трішки еротики. Для дорослих замало, а для дітей забагато ). Тому цю казку варто дивитися без них. А келих вина чи морозиво, або просто теплі обійми просто прикрасять перегляд фільму.

Про перегляд - дивитися онлайн українською може бути проблемно. Не перевіряв чи фільм на EX.UA, але на brb.to з цим виникли проблеми. Нє, ну російською там можна то переглянути, але навіщо якщо є чудовий україномовний дубляж? І це без перебільшення про чудовий. Ну а зкачати можна завжди з Толоки Гуртом. Якщо хтось буде тицяти мені тим, що піратство погано - знайдіть мені його онлайн в ліцензійному вигляді.

Десь так

PS Ну а я випадково сьогодні відкрив для себе Jazzanova і вони чудово гармоніювали з процесом написання цього тексту. Раджу, до речі )

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )