Перейти до основного вмісту

[cinema] Агент під прикриттям / So Undercover (2012)

Жанр: бойовик, комедія 
Країна: США 

Кіностудія / кінокомпанія: Exclusive Media Group, Crystal City Entertainment, Scarlet Fire Entertainment 
Режисер: Том Вон 
Актори: Майлі Сайрус, Джошуа Боуман, Джеремі Півен, Отем Різер, Меган Парк 

Сюжет:
Головна героїня - Моллі - приватний детектив, найнятий ФБР для розслідування однієї важливої ​​справи. Дівчина відправляється в коледж, щоб під прикриттям потрапити в таємне жіноче товариство.


Тривалість: 01:33:48 




Після "чудернацьких фільмів" захотілося чогось легкого і весело. Перелистуючи сторінки Толоки натрапив на цей фільм. Опис сподобався і вирішив подивитися його.

З перших кадрів зрозумів, що його ж недавно показували по ТБ, але я чомусь переклацав той канал далі. Чому так і не зрозумів. Сам по собі фільм доволі веселий. Та й Майлі доволі чарівна дівчина. А от сюжет трішки банальний та місцями передбачуваний. В той же самий час все відбувається доволі весело. Про гру акторів судити важко ), але все відбувалося доволі цікаво. Міміка головної герої це щось окреме. Завдяки самій міміці було достатньо зрозуміти що вона собою являє.

Говорять, що Майлі стала відомою завдяки ролі в серіалі "Ханна Монтанта", не знаю. Я цей серіал не дивився )

Сюжет... тут все сумне. Дуже вже нелінійний. Деякі місця не зрозумілі - це якщо шукати сенс в фільмі. Сенсу тут таки немає. Звідкіля він візьметься в молодіжній то комедії? Але, як говорить Майкл Щур "АЄОА" - навіщо було пропагувати у фільмі шантаж? Це мені не зрозуміло, але саме завдяки шантажу головна героїня викручувалася пару раз із неприємностей. І це доволі сумно.

Також тут доволі сильний відсил до "Вероніки Марс". Молода дівчина-детектив, фотоапарат, розслідування. Але, якщо порівнювати з серіялом, то доволі слабко вийшло. А з фільмом порівняти поки що не можу. Дивитися російською не хочу, а українською ще не має.

Начебто все ))). Дивитися чи не дивитися - не можу радити для перегляду, але якщо хочеться чогось веселого - цілком підійде. А я почекаю коли Толока Гуртом озвучить фільм "Вероніка Марс". Сподіваюся, що тут буде щось цікаве і пристойне. А ви можете приєднатися до спонсорування цього дійства. А тут є вся необхідна інформація для цього.

PS Вирішив таки послухати, що співає Майла, на що Youtube люб'язно запропонував мені список. Ну що, пристойно звучить, хоча і не моє )))

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )