Перейти до основного вмісту

[cinema] Ця незручна мить / That Awkward Moment (2014)

Жанр: комедія, романтичний 
Країна: США 
Кінокомпанія: Treehouse Pictures, Aversano Films, What If It Barks Films 
Режисер: Том Ґормікан / Tom Gormican 
Актори: Зак Ефрон / Zac Efron, Майлз Теллер / Miles Teller, Майкл Б. Джордан / Michael B. Jordan, Імоджен Путс / Imogen Poots, Джесіка Лукас / Jessica Lucas, Лола Ґлаудіні / Lola Glaudini та інші 

Сюжет:
Джейсон, Деніел і Майкл - типові мешканці Мангеттена, красиві дотепні хлопці. Після того, як одного з них кидає дівчина, вони клянуться більше ніколи не заводити серйозних стосунків. Але дуже скоро, після купи «незручних моментів», вони зустрічають справжнє кохання. І як тепер бути з дружньою угодою?


Тривалість: 01:34:30 



Читаючи цей опис я разів зо 5 минав цей фільм коли вибирав що мені дивитися. Адже було відчуття, що це буде чергова тупа американська комедія. Та й коментарі до фільму були доволі неоднозначні. Я помилився.

Фільм доволі неоднозначний. Так, ти вже знатимеш чим закінчиться фільм, але процес до його звершення буде доволі цікавим. Є певні моменти, які дратували - це секс у фільмі. Але враховуючи, що цим зараз грішать всі сучасні фільми та телесеріали, то навіть сприймається нормально. А якщо порівнювати із "Грою престолів", то фільм взагалі видається цнотливим :D. В цілому показуються нормальні відносини між протилежними статями. Хто хоче переспати - спить, хто хоче інших відносин - шукає їх. Але при нагоді також переспить :D.

Актори порадували. Все більше і більше бачу облич, які хочеться бачити в інших фільмах. А це дуже приємно. І приємно, що знімають фільми які не заповнені вщерть тупим американським гумором. Чому тупим? Мабуть тому, що наша ментальність його сприймає важкувато іноді... або взагалі не сприймає.

Єдиний з героїв хто викликав доволі неоднозначні відчуття - Деніел. Не знаю ч ице відчуття до героя такі не дуже позитивні, чи до актора. Але він якось не дуже вписувався у фільм. Скоріше за все сценаристи щось перемудрили з цим героєм.

Тут багато приємних речей - музика, місцями діалоги, а місцями і монологи викликають до фільму прихильність, але ... Але все таки фільм настрою. Комусь він може сподобатися, а комусь і ні. І це нормально. Але я б рекомендував би його для перегляду при мінорному настрої, або просто в компанії з дівчиною/ хлопцем (за уподобаннями глядачів).

Отже все десь так... хотів сказати більше, але на холодну голову все таки пишеться іноді гірше, ніж зразу після перегляду. Дарма затягнув так. Адже його я дивився тижнів зо 2 тому. А от сьогодні увімкнув російською фільм і що я таки можу сказати - там він звучить більш грубішо, більш цинічно... і не так весело. Так що це може пояснити те, що фільм мені сподобався. Адже українською йому текст зробили більш м'яким )

Традиційно для викачування для перегляду раджу Толоку Гуртом, а для онлайн перегляду - brb.to. В легальному доступі фільму немає.

PS Музичний фон написанню додавала Emma Shapplin, мікс котрої люб'язно запропонував мені Youtube.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )