Перейти до основного вмісту

[cinema] Вероніка Марс / Veronica Mars (2014)

Жанр: кримінальний, драма, комедія 
Країна: США 
Кінокомпанія: Warner Bros. Digital Distribution, Spondoolie Productions, Rob Thomas Productions 
Режисер: Роб Томас 
Актори: Крістен Белл, Джейсон Дорінґ, Енріко Колантоні, Кріс Ловелл, Персі Даґґс ІІІ, Тіна Мейджеріно 

Сюжет:
Фільм є продовженням однойменного серіалу з років 2004-2007, в якому Вероніка ще школярка, живе у невеликому містечку в Каліфорнії, допомагає батькові-детективові і намагається розслідувати вбивство, яке розвалило її сім'ю.

Вероніка, яка тепер мешкає вже в Нью-Йорку, змушена повернутися до своїх рідних країв через дзвінок від свого колишнього хлопця, якого звинувачують у вбивстві. У Каліфорнії на неї чекає багато несподіванок...
Тривалість: 01:47:38
Так трапилося, що серіал я не дивився. Йшов не дуже вчасно, а дивитися окремо не було часу (тепер вважаю, що подивитися варто). 

Коли на Толоці включили до переліку фільмів, які планується озвучити, то без вагань віддав свій голос за нього. Дуже символічно виходить: фільм, який знімали в Америці коштом спільноти в Україні озвучували коштом спільноти. Видно така в нього доля.

Говорити чи краще, чи гірше за серіал не можу. Його я не дивився повністю. Так, пару серій... Але фільм доволі непоганий.

Почну з озвучування. Роботу по озвучуванню замовили ТО "Цікава ідея" і тут таки не прогадали. "Омікрону" цей фільм би не підійшов. А так то все вийшло доволі гармонійно - приємні голоси з вдалими інтонаціями. Правда на самому початку були питання відносно міста - НептУн, як сказали пару раз на початку, чи таки НЕптун... врешті решт вони зупинилися на другому варіанті. Більше нічого такого на слух не впало.

Про фільм.... Тут можна говорити багато різного. В цілому фільм вийшов доволі рівний із цілком очікуваним і передбачуваним сюжетом. Настільки рівним сюжетом, що місцями здавалося, а чи варто додивлятися до кінця. Таки варто. Тут, не дивлячись на детективний бік фільму, чашу терезів більше схилили до внутрішньої боротьби Вероніки між тим, що вона хоче робити, і тим, що, на її думку, вона повинна робити. І кожне рішення дається їй не легко, але врешті решт вона таки робить свій вибір. І це дуже добре. Адже коли ти робиш те, що не хочеш то ніколи не знаєш коли дійдеш до межі. 
До негативного віднесу той самий дуже рівний сюжет, який багатьом не припаде до смаку, але враховуйте, що його замовляли і оплачували фанати і на це варто робити знижку. 

А ще мене не полишала думка, що автори Агенту під прикриттям нахабно зплагіатили сюжет і надали йому свій погляд. В цілому обидва варіанти мають право на життя, адже вони такі різні за стилем і кожен може обрати собі варіант до смаку. 

Ну ось десь так... відчуття викинутих грошей на вітер немає ), але фільм осилить не кожен.

Особиста оцінка 6/10. Не менше. Може на бал вище, але то не певен просто.

Викачати його можна, як завжди, на Толоці Гуртом. І не забувайте, що тут постійно щось озвучують і потребують фінансової допомоги на озвучування. Адже якщо цього не роблять прокатники, або телевізійники, то доводиться робити самим громадянам. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )