Перейти до основного вмісту

[books] "На Зеландію!" Макс Кідрук (2013)

ISBN: 978-966-14-6310-2
Автор: Макс Кідрук 
Мова: Українська
Рік видання: 2014
Видавництво: Книжковий клуб
Кіл-ть сторінок: 256
Обкладинка: тверда
Термін комплектації: до 10 робочих днів 

На початку лютого 2011 року радіостудія «The Rock FM» (Нова Зеландія) оголосила серед слухачів конкурс «Win a Ukrainian Wife» («Виграй українську дружину»). Студія зобов`язалась оплатити переможцю переліт і двотижневе перебування в Україні, а також надати необхідні кошти для того, щоб... порозважатися з нашими красунями. У відповідь Сергій Притула задумав акцію «На Зеландію!» і запропонував відрядити туди людину, яка популярно роз`яснить, що Україна — не бордель. Такою людиною і став Макс Кідрук.
У книжці розповідається про його пригоди в революційному Каїрі, де над головою свистять гумові кулі й розсікають повітря F-16, про зустріч з корумпованими чиновниками в Дамаску, яка, на щастя, закінчилася добре, і про подорож до Нової Зеландії, де тепер точно знають, що Україна — це держава, яку варто шанувати.



Отже знову Кідрук ). Після "Бота", "Твердині", "Навіжених" книга в зовсім іншому жанрі. Вже традиційно відкриваю для себе щось нове в його творчості. Цього разу ця книга, яка написана в такому собі доволі цікаво біографічно-пригодницькому жанрі. Можливо це не перша книга в такому жанрі,але для мене "моє_вперше", як чекінить-твітить одна моя знайома )

Отже про книгу як предмет. Для початку, як стало для мене звичним нагну матюків КСД за поліграфію. Ілюстрації тут вже знову традиційно-кольорові... на журнальному папері... посеред книги... всі зразу... Не знаю як кого, але така подача ілюстрацій мене дратує і викликає відторгнення. Хотілося б, що б КСД таки врахував це і перестав особливо економити таким способом.. або взагалі відмовився від оних.

Власне про книгу як твір. Умовно її можна поділити на чотири частини - Єгипет, Сирія, підготовка до Зеландії та власне Нова Зеландія. Книга доволі цікава. Читається доволі легко і захопливо. Пригоди (ну як - пригоди... така собі цікавезна подорож) в Єгипті доволі легко переносять читача в ті місця і події. Відносини між туристами з інших країн, ментальність єгиптян - все показано доволі цікаво. Навіть знаючи, що Макс таки звідти вибрався, все одно переживаєш за нього. А ще нагадало нашу Україну цієї зими.
Сирія... То було доволі повчально. Можна використовувати як посібник для мандрівника в цю країну. Дуже добре розказано про нюанси, з якими міг стикнутися мандрівник.
Україна - тут все банально. Повернувся, нудився, отримав цікаву пропозицію, погодився, робив підготовку, помандрував. Але не дивлячись на всю цю банальщину все написано доволі толково. Читати приємно і не вибивається із загального стилю.
Нова Зеландія - повне розчарування. Так, після Сирії та Єгипту складно очікувати, що там буде щось схоже на ці країни. В той же самий час це найменша частина книга. І найбільш нудна. Очікувалося чогось більшого, грандіознішого... а сталося як сталося. 

Про всю книгу сказати не можу, що вона мене розчарувала. Але отака от грандіозна назва і доволі невдала мандрівка до самої Зеландії зменшили мої позитивні відчуття від книги. Але про прочитане не шкодую.

Ну і про купити: придбати можна на сайті видавництва "Клуб сімейного дозвілля" за 44 грн. Або в електронному вигляді там же за 18.50 грн. Ціни якбе доступні. Тому де зкачати говорити не буду. Тим більше, що не шукав )

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )