Перейти до основного вмісту

[cinema] Ірландець / The Guard (2011)

Жанр: трилер, комедія, кримінал 
Країна: Ірландія
Кіностудія / кінокомпанія: Crescendo Productions 
Режисер: Джон Майкл МакДона 
Актори: Брендан Глісон, Дон Чідл, Марк Стронг, Ліам Каннінгем, Фіоннула Фленаган, Девід Вілмот, Лоуренс Кінлан, Катаріна Кес, Домінік МакЕллігот, Гарі Лайдон

Сюжет:
Жінки, випивка і веселі жарти - ось радощі добродушного ірландського поліцейського, сержанта Джеррі Бойла. Він ніколи не подумував про геройство, поки одного разу в Дубліні не з'явився агент ФБР, який закликав невдалого служителя порядку допомогти йому накрити міжнародну банду наркоторговців. Чи зможуть спрацюватися веселий рудий ірландець і рішучий афроамериканець? Адже справа, за яку вони взялися, виявиться такою ж непередбачуваною, як і вони самі...
Тривалість: 01:35:50 



Давно не брав до рук клавіатуру, але відгук на цей фільм був запланований ще місяць тому. Так склалося, що то різні події завадили написати відгук на цю доволі добру комедію з Ірландії. Так, я іноді гостро реагую на те, що відбувається, то писати про комедію в дні траурів вважав недоречним. А потім навалилася велика купа проблем і в блог не було часу заглядати, та й з бажанням також було сутужно. Це також позначилося і на переглядах фільмів - як не дивно, не дивився нічого вартого уваги. Трішки серіалів по ТеБе вечорами, а вдень трішки анімешок. Але про це думаю писати не дуже варто. Хоча один серіал і здався мені вартим уваги, але все таки то не "Справжній детектив" , тому ще подумаю.

Що запам'ятовується у фільмі - це чудовий тонкий гумор і... і чудова музика. Іноді було відчуття, що я дивлюся класичну Британську комедію. Але не забувайте, що це Ірландія.

А ще тут є те, що я дуже полюбляю у фільмах - чудова акторська гра. І її демонструють всі головні герої цього фільму. Також тут є можливість розібрати фільм на цитати, але для цього мені його потрібно все таки ще раз переглянути (може і зроблю це і вам пораджу знову таки ;) ).


Сюжет традиційно не розповідаю Дещо є в анотації, а все інше варто перегляду. Ніколи не розумів тих, хто заради кількості тексту відкриває читачу сюжети.

Отже про героя Брендана Глісона - це доволі неоднозначна особа. Показний пофігіст, в той же час він доволі чесна та щира людина. І приховує свою суть за різними жартами. А його тролінг агента Еверетта (Дон Чіндл) то щось неймовірно. Той не може зрозуміти хто ж цей поліцейський з провінції - справжній дурник, чи розумник який косить під дурника.

Всі інші ролі також відіграні дуже добре  - і агент ФБР, і наркоторговці. Також в мене іноді виникало питання (доки не глянув країну виробника) - чи це не британці так тонко тролять ірландців показуючи їх наскрізь корумпованими, пиятиками, расистами. О, про расизм - доволі чудово показано сцену, де реагують на англійську мову жителі містечка ). Ну і на фоні цього знову ж таки грає та ж чудова музика... Плюс чудові репліки і цікаві сцени... Нє, таки сам себе вмовляю переглянути фільм ще раз :D

До речі, не рекомендую дивитися фільм втомленим, адже можна заснути. Ні, не через те, що фільм поганий. Просто він дуже рівний. В мене от трапилося таке випадання на 4 хвилин фільму. Вже майже наприкінці. Довелося вставати та йти перемотувати. Це не говорить, що фільм нудний :D Просто попереджаю зарані.

Є ще одна річ, яка мене періодично дратує в фільмах, які я дивлюся - якого фільм назвали "Ірландець" в нас, якщо він звучить як "охоронець" чи "поліцейський", але який в біса ірландець??? Але це краще ніж "Однажди в Ірландіі" в північних сусідів

Традиційно можете його переглянути на brb.to (рекомендую україномовне озвучення), викачати традиційно можете з Толоки Гуртом, а на Megogo.net традиційно його нєт :D

Вопшем дядько Воланд рекомендує :D. Не всім. Знаю, що хтось все таки засне при перегляді фільму )))

Десь так

Цього місяця постараюся виправитися. Вже планую переглянути "Вовка з Волл-стріт" і може ще щось цікаве знайду. Також днями будуть відгуки ще по двом прочитаним книгам. Сподіваюся, що тепер нічого не завадить приділяти час писанню.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )