Перейти до основного вмісту

[cinema] Вовк з Волл Стріт / The Wolf of Wall Street (2013)

Жанр: біографічний, комедія, кримінальний, драма 
Країна: США 

 

Кінокомпанія: Paramount Pictures, Red Granite Pictures, Appian Way 
Режисер: Мартін Скорсезе / Martin Scorsese 
Актори: Леонардо ДіКапріо / Leonardo DiCaprio, Джона Гілл / Jonah Hill, Марґо Роббі / Margot Robbie, Кайл Чандлер / Kyle Chandler, Роб Райнер / Rob Reiner, П.Дж. Бірн / P.J. Byrne, Джон Бернтал / Jon Bernthal та інші 

Сюжет:
Джордан Белфорт заснував одну з найбільших брокерських контор у 1987 році, але десять років потому був засуджений за відмивання грошей і ряд інших фінансових злочинів. Він впорався з алкогольною та наркотичною залежністю, виробленої за час махінацій на Волл Стріт, написав дві книги і тепер читає лекції про те, як досягти успіху...
Тривалість: 02:59:52 

В цьому році було два фільми які я хотів подивитися: "Далласький клуб покупців" та "Вовк з Волл Стріт". Переглянув я обидва. Обидва залишили неоднозначні відчуття до себе. А ще й їхнє суперництво за "Оскар". А ще й епізодична роль Метью МакКонаґі, герой якого, по суті, і створив з молодого Джордана того Вовка з Волл стріт.

В цілому фільм залишає дуже позитивні відчуття, зустрічається дуже багато неоднозначних натяків на світ фінансів. В чомусь його можна навіть вважати корисним для сучасної України. Якщо хтось не зрозумів, то я проводжу паралельні з Форекс-конторами в нашій країні. Адже, як сказано у фільмі, мета контори - заробити грошей собі. І чим більше витратить клієнт - тим більше зароблять керівники такої контори. Тому фільм показувати обов'язково всім, хто хворіє на цю хворобу. Є і інші моменти, які варто брати на озброєння - чого варта лише сцена з продажем ручки в придорожній кафешці (записую собі до пам'яті, обов'язково згодиться)

Роль Ді Капріо неоднозначна. Довгий час після "Титаніка" я якось не міг дивитися фільми з ним - не міг його сприймати. А потім якось пішло і поїхало. А його ролі шахраїв мають якийсь шарм навіть. Так і тут - його герой починає з нуля і досягає багатомільйонних статків, але потім все таки кара знаходить злочинця (сподіваюся, що і засновників Форекс-контор в Україні незабаром також почнуть саджати). Але спостерігати за метаморфозою доволі цікаво. 

Як згадував вище, то тут є багато сильних сцен. Одна з них є та, де Джордан розповідає про те, як потрібно продавати. І чому саме до нього приходять продавати. Відчуваю, що коучі цю сцену затягають для свої тренінгів. 

Секс, наркотики та спрага до грошей -  ось це можна назвати гаслом фільму, гаслом героїв фільму. Не знаю, що саме завадило "Оскара" "Вовку". Але, на мою скромну думку, то "Далласький клуб покупців" отримав свої статуетки цілком заслужено. Так, цей фільм також їх заслуговував, але йому трішки не повезло вийти в той же рік. І це трішки засмучує.

Дивитися чи не дивитися? Однозначно скажу - так, дивитися варто. Але без дітей ). І майте на увазі, що фільм триває 3 години. Сподобатися фільм може не всім. Чому? Саме через те, що дуже оголеною показує душу тих, хто збагачується на обмані, хто збагачується дуже швидко. Але навіть якщо після перегляду захочете закидати фільм, або мене -  за рекомендацію, томатами, то не поспішайте цього робити. І з часом знайдете щось позитивне в ньому і для себе

Традиційно про те, де переглянути.... Найкращим місцем перегляду цього фільму мав би стати кінотеатр, але якщо "нє смаглі" то викачати можна з Толоки Гуртом, а переглянути - "brb.to". На Megogo.net -  його можна знайти за російською транскрипцією "Вовк з Уолл стріт" та переглянути оплативши 25 грн. Де дивитися - вибирати вам. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )