Перейти до основного вмісту

[cinema] Тіні незабутих предків (2013)

Країна: Україна
Режисер: Любомир Левицький
Сценарій: Любомир Левицький, Андрекс Селіванов
Жанр: Хоррор, Містика
Бюджет: 1,000,000 $
Прем'єра в Україні: 14 листопада, 2013
Виробник: Suspense Films
Час: 120 хв.

Опис: Двадцятирічний юнак Ваня живе звичайним студентським життям, страждаючи від нерозділеного кохання. Але одного дня, в процесі чергового привертання до себе уваги університетської красуні, він стає причиною пропажі Згарди, яка дев'ять років назад була знайдена в Карпатах та передана університету як цінний експонат.
Після цього на тілах його восьми друзів з'являються символи, що в сумі нагадують зображення магічної згарди.

Як говориться сталося те, що довго чекалося. Нарешті я переглянув цей фільм. Шкода, що не в кінотеатрі минулого року і шкода, що не в онлайн-кінотеатрі за 5-10 грн без реклами ). Але, як говориться, і так добре. Отже пройдемося по фільму.

Не дивлячись на критику, яку я бачив в тенетах на цей фільм він мені все таки сподобався. І сподобався багато чим, але в той же час деякі моменти посміхнули і виникло бажання попрохати пана Любомира відноситься до дрібниць більш серйозно. А тепер про погане і хороше

Хороше: сподобалися актори. Не можу сказати, що грали вони довершено, але в той же самий час відчувалося, що в багатьох моментах вони просто стали єдиним цілим з героями. Пейзажі і краєвиди. Чернівецький Університет - все це додавало фільму родзинку. Також певну приємність додавало те, що за основу було взято український фольклор. Ще в український фільмах є дещо, що вирізняє їх від дубльованих фільмів - це те, як звучить мова. Вона звучить настільки природньо, що український фільм пізнаєш вже по почутим словам

Не хороше ): є певні моменти з ляпами, які тут розглядати не буду. Але цікаво скільки таких нарахували інші глядачі. Є певні питання до головної героїні, точніше актриси - єдина акторка, до якої виникли питання по грі. Хоча до зовнішнього вигляду претензій не було. Нічні зйомки - не зовсім вдало вдалися. І, те що не сподобалося найбільше - квітка папороті. Дуже невдалі ефекти. 

Нейтрально: я не очікував від фільму вау-ефекту. Тим більше, що з самого початку говорилося, що фільм знімається "під Голівуд". Так шо ті, хто нарікає на штампи звідти - все це було очікувано. І, на мою скромну думку, цей "Голівуд" доволі добре відобразився у фільмі. Адже це все таки перший містичний жахастик такого класу в нашій Незалежній країні. І, сподіваюся, що він таки відкриває двері і для фільмих інших жанрів, яким буде на що рівнятися в якості. Поки що так.

В той же самий час цей фільм таки на один раз. І дивитися його вдруге бажання не виникне.

Ну десь так. Рекомендувати десь його дивитися поки що не можу. Не знаю чи він десь є. Та й в кінотеатрах планують показувати його ще - так що підтримайте національного виробника. Ти більше, що на перегляд в кінозалі фільм заслуговує.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )