Перейти до основного вмісту

[books] Первісна. У вирі пророцтв - Олег Авраменко (2014)

Автор: Авраменко О. 
Місце видання: Москва 
Видавництво: "Альфа-книга" 
Формат: fb2, pdf, epub 
Кількість сторінок: 461

Мова: українська 
Опис:Щасливо уникнувши пастки чорних чаклунів, юна відьма Ейрін прибула на Тір Мінеган, де під наглядом досвідчених сестер-наставниць стала навчатися маґії й розвивати силу своєї Іскри. Проте Китрайл не відмовився від наміру заволодіти Первісною: він вводить у гру свого найціннішого аґента — чаклунку, що вже багато років працює на відьом і тішиться їхньою цілковитою довірою.
Тим часом Шимас аб Нейван і Ріана вер Шонаґ, послухавшись поради диннеші, прямують на Ініс на н-Драйґ. Що їх чекає на цьому далекому острові, де тисячу років тому помер останній у світі дракон? Яке нове знання вони там здобудуть? І як це пов’язано з Ейрін та її Первісною Іскрою? А пов’язано ж напевно…

Отже друга книга.... Після того як я прочитав першу я був в повному захопленні від автора і книги. Друга книга трішки охолодила мій запал. 

Тут вже не було такого відчуття як в першій книзі. Деякі сцени виявилися затягнутими, а описи боїв взагалі викликали бажання покритикувати, але ... але до кінця книги все вирівнялося - і стиль автора, і описи. І з’явилося бажання, що б вийшла третя книга в цій серії. 

Хід з янголами і драконами був доволі неочікуваний. Чогось думалося, що все буде як в класичному фентезі з магами та драконами, але нє. Автор знайшов свій шлях. Імена героїв книги і назви країн, островів викликають таке ж роздратування як в першій книзі, але про причини цього я вже писав у відгукові до першої книги.

Лінія Лахліну викликає більше захоплення ніж основний сюжет з Ейрін. От не знаю чому так трапилося. 

Демони розчаровують повністю. Як і чорні маги. Але маю сподівання, що далі все це буде виправлено. І маю сподівання, що серія не буде закинутою і матиме продовження.

Тепер про хороше: автор був настільки люб'язний, що його книги можна скачати з "Толоки", з публічних піратських бібліотек та з його власного сайту. І не вимагає видаляти свої книги. І хоча більшість книг там російською, але є і книги українською. Загалом раджу і планую почитати інші його твори.

PS Не вперше помічаю, що не варто затягувати з написанням відгуків )

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )