Перейти до основного вмісту

[cinema] Ворог / Enemy (2013)

Жанр: містика, трилер 
Країна: Канада, Іспанія

 

Кінокомпанія: Rhombus Media, Roxbury Pictures, Mecanismo Films 
Режисер: Дені Вільнев / Denis Villeneuve 
Актори: Джейк Джилленгол, Мелані Лоран, Сара Гадон, Ізабелла Росселліні 

Сюжет:
Молодий викладач університету бере у відеопрокаті касету з фільмом, там він бачить хлопця, що схожий на нього як дві краплі води. У нього з'являється нав'язливе бажання знайти загадкового актора і побачити чи можлива така подібність насправді, чи все це плід його власної уяви.


Тривалість: 01:30:52 

Отже кіно не для всіх. Давно не дивився таких фільмів та й , якщо говорити чесно. не збирався дивитися в такому жанрі. Просто потрапив він мені на очі на Толоці  і чи то постер мене зацікавив, чи відсутність обговорення... але я його таки викачав і переглянув.

Життя викладача сіре і марудне. Опущені плечі, опущений погляд. Ніяких зацікавленостей та захоплень. Доки колега не порадив переглянути фільм. А у фільмі він помітив людину, яка схожа на нього як дві краплини води. І понеслося - пошуки, копання тощо.

Пейзажі у фільмі такі ж самі сірі, як і життя головного героя. Повністю урбаністичні пейзажі, відсутність людей на вулицях. Все крутиться навколо Адама. Але режисер в цьому фільмі зробив чудо. Той, хто витримає початок фільму і не вимкне його, а продовжить дивитися, то буде занурюватися в атмосферу цієї головоломки. А занурення в неї викликає ще більше бажання дізнатися про те, що буде далі. Хоча я його додивлявся таки в самотності ) всі інші позасинали.

Гра Джиллегола доволі переконлива. Його героїв неможливо сплутати незважаючи на повну схожість і це додає фільму багато плюсів. Інші актори грають не менш переконливо.

Є питання до сюжету. Але, здається мені, то саме так і задумував режисер. І через ці задумки дивитися його місцями було складно навіть мені. Сни, які переплітаються з реальністю. Чи переходять в неї? Павуки ... 
Десь зо 3 три рази у фільмі з’являється павук. Чесно кажучи я так і не зрозумів, що це означає. Але ж недарма режисер брав з акторів підписку про те, що б вони не розголошували що ж воно означає. Тому кожен хай думає сам про цей символ. Також був цікавий момент у мами Адама, коли вона запропонувала йому чорницю. Хто буде дивитися фільм має це зацінити. Адже питань це викликало ще більше.

Завершення фільму викликало питань більше ніж весь фільм. Особливо останні десь 3 секунди. Я навіть задумався над тим, що це було. А потім о перші ночі пішов шукати книгу Жозе (Хосе????) Сарамаго "Двійник", що б глянути завершення книги. Фінал її викликав ще більше питань, ніж ці три секунди фільму. і викликало бажання її прочитати. 

Дивитися чи не дивитися? Незважаючи на те, що я в захопленні від сюжету, гри акторів, режисерської роботи не можу порадити цей фільм для загалу. Приклад того, що з 3 глядачів додивлявся його я сам говорить про те, що багатьом він може здатися дуже нудним. Але хоча б спробувати його подивитися можна всім. А от я хочу подивитися фільм "Полонянки" цього ж режисера і цього ж 2013 року.. Шкода, що дубляж українською втрачено (здається) і ні на дисках ні в мережі немає його українською.

Ледве не забув сказати, що цей фільм озвучено в рамках проекту  “Хочеш кіно українською? Замовляй!” коштом спільноти. Тому, якщо фільм вам сподобався - приєднуйтеся до спонсорування озвучення фільмів української. Адже якщо цього не робить держава, не роблять канали та прокатники, то давайте це робити будемо ми разом. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )