Перейти до основного вмісту

[books] "За чверть десята" - Юрій Макаров

ISBN 978-617-688-015-8

Видавець Нора-Друк

Рік 2013

Кількість сторінок 240

Автор Юрій Макаров

Мови українська
Опис: У романі За чверть десята Юрій Макаров розповідає як самотній викладач іноземних мов, поліглот і бонвіван, раптом помічає, що всі його машинальні й ненавмисні прокльони матеріалізуються з дивовижною буквальністю. Ця обставина, як і поява в його житті юної розкутої жінки, змушують головного героя роману проаналізувати своє минуле і спробувати підбити попередні підсумки життя. Дія відбувається у впізнаваних декораціях сучасної столиці України.  


Читаючи опис книги може здатися, що черговий трилер, містика чи хоча б детектив. Але все це буде помилкою по відношенню до книги. І хоча вона має такий собі невеличкий такий відбиток всіх цих жанрів, але по суті це проза. Дуже якісна проза, та ще й написана хорошою мовою.

Все крутиться навколо головного героя. Будь що, що відбувається з ним зараз повертає його в спогади до його молодості. До часів "совка". Можна навіть сказати більше - книгу побудовано навколо цих "спалахів з минулого". Вони є тим, що змушує читати і читати її далі. Звичайно, що сучасність також грає свою роль, але відчуття того, що це банальна декорація для минулого не полишає до останньої сторінки.

Ну і як же обійтися без любовних ліній. Тут їх можна знайти кілька - молода студентка в сучасності і знову таки кохання з минулого. Все гармонійно, все хвилює.

Від сюжетної лінії не можна було б очікувати несподіванок, але одну несподіванку я таки отримав. Книга завершилася тоді, коли я сподівався ще й ще перегортати наступні сторінки. Це мене дуже засмутило.

Сюжет переповідати не буду. Його таки варто прочитати, але процитую трішки звідти цитат
Настя заснула швидко, але сон був неспокійний: вона смикалася, прицмокувала, коцала його колінками. А йому, навпаки, не хотілося спати. Ось воно яке, щастя: щоби тебе коцали колінками. Як у двадцять п’ять. Але в двадцять п’ять ти ще не здатен розуміти, що найбільше задоволення – не розважатися, а піклуватися про когось. Це приходить з часом.
 Ось те, від чого він завжди казився: коли згадували про Україну [йдеться про новинний випуск BBC World News – прим.] – рідко траплялося таке, щоби не доводилося червоніти. От і зараз, будь ласочка, в першому ж сюжеті: наше чмо в Брюсселі, поруч із головою Єврокомісії. Миколою Павловичем аж пересмикнуло. От же ж, здавалося, ну що йому особисто зробив цей…гарант бісів? Чому так соромно? І Баррозу їхній, і ван Ромпей особливо – не такі вже вони красені, наш порівняно з ним – орел, виглядає чудово, бадьорий, вдягнений пристойно, усміхається, навіть про щось домовляється, тобто, схоже, знає, що робить… Припустімо, він не тягне на оксфордського професора, так там половина не тягне – тож чому за однієї його появи підступає нудота? Це не просто незручність, це ненависть.

Он навіть виділяю те, що зачепило, коли читав книгу.

Отже про книгу начебто все. Багатьом ця книга припаде до смаку. Багато хто буде невдоволений надто простим сюжетом. Але, на мою думку, її варто таки читати.

Ну і де купити чи взяти. Лінки на викачування давати не буду. При ціні в 15 грн за електронну версію  є доволі демократичною ціною. Та й паперова начебто не кусається ціною.

Десь так...

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )