Перейти до основного вмісту

[books] Жорстоке небо - Макс Кідрук

Aвтор: М. Кідрук
Мова: українська
Обкладинка: палітурка (гибкий)
Сторінок: 608
Формат: 135x205 мм
Ілюстрації: кольорові та ч/б (вклейки)
Видавництво: «Клуб Сімейного Дозвілля»
Рік видання: 2014
ISBN: 978-966-14-7843-4

Опис:
В аеропорту Париж-Північ сталася трагедія — зазнав катастрофи літак, зібраний на українському заводі «Аронов». Після зіткнення зі снігоочисником, який, здається, раптово опинився на посадковій смузі, вижило лише четверо людей. На місце трагедії вирушає донька конструктора, який спроектував цей літак. Дівчина починає активно розслідувати справу. Але хтось дуже не хоче, щоб вона дізналася правду. Життя Діани та її близьких у небезпеці!

«Жорстоке небо» для мене — не просто новий трилер, а особливий, по-справжньому знаковий роман.

Макс вже став тим письменником, якого я традиційно читаю після виходу нової книги. Правда зазвичай це стається через певний період після виходу книги. З цією книгою в мене трапився виняток. І це при тому, що в мене було під питанням читати чи не читати її. Прочитав.

Тут мене не зустріло порівняння з Крайтоном на обгортці, чи десь в описові до книги чим грішили видавці по відношенню до інших книг. Це вже було приємністю, але власне далі про книгу.

Вже з самих перших сторінок вона почала приваблювати так, що хотілося читати і читати. На відміну від попередніх книг тут відчувалася певна любов автора до теми. І все це виливалося в сюжет, де хоч і трапляються технічні моменти, але не настільки складно описані, що б лізти у Вікіпедію, чи відкладаючи книгу лізти до гугла з питаннями. Хоча до завершення читання мене цікавило все ж який же, з біса, літак став прототипом "Аарона-44". Дякую автору, що в післямові він таки про це сказав ).

Характери головних героїв, їхні поведінки розписано доволі чудово, таке відчуття що ось вони, десь тут поряд з тобою живуть. А малий Данька то таки щось. Співчуваю батькам того малюка, з якого писався син Діани. Ба, навіть кіт Грубодупенко розписано як живого. Єдине питання де автор взяв цю кликуху коту і з кого він його списував. Правда до Діани виникли певні питання... після того, як Макс сказав, що консультував зі знайомими дівчатами, що б її описати. Але то вже таке.

Взагалі книга читається легко і це не заважаючи на те, що місцями трапляється забагато пояснень. Якщо порівнювати з попередніми книгами, то ця, на даний момент, є найкращою книгою Кідрука. Детектив, трилер, психологічні нюанси, елементи бойовика - все тут поєднується доволі гармонічно. А мова викладення легка для сприйняття. Також відсутності нерівності сюжету, з якими можна було зустрітися в попередніх книгах.

Є питання до транслітерації імен власних в книзі. Тут з цим виникає певна каша, що іноді важко зрозуміти що саме автор хоче сказати. Ті самі назви іноземних компаній можна бачити як кирилицею так і латинкою. І це викликає певні питання - невже не можна було спинитися на одному якомусь варіантові? А "Ильюшин" ??? Після попередніх написів українською я вже й цю назву читав українською. Тут таки не залік. Правда вже не знаю кому. Кідруку чи редакторам, які могли б звернути увагу на цей нюанс. Також, вже традиційно, я хочу зробити зауваження щодо картинок, які пачкою втулили на перші треті книги, замість рівномірно розподілити по книзі. Так..  Це мене, чомусь, дратує. Хоча на відміну від попередніх книг, то папір для картинок вже не виділяється від інших сторінок книги. Особливо не виділяється. Хоч в чомусь видавництво зробило приємність.

В цілому книга 5 балів. Я просто рекомендую її всім. Де купити паперову книгу я думаю всі зможуть знайти. Електронну можна купити на сайті видавництва за 30 грн. Правда здається мені, що ціна таки трішки завищена, але це вже моя приватна суб'єктивна думка.


PS Склероз замучив.. я зовсім забув про одну річ, яка мене посміхнула в книзі. Це був термін "жахливчик". Ну не сприйняв я його ))) "жахастик" вже ввійшов в мову доволі сильно і інше нічого не сприймається ))). Айм соррі як говориться ).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )