Перейти до основного вмісту

[cinema] Чаклунка / Maleficent (2014)

Жанр: фентезі, сімейний, пригода 
Країна: США 
Кінокомпанія: Moving Picture Company, Roth Films, The Walt Disney Company 
Режисер: Роберт Стромберг 
Актори: Анджеліна Джолі, Ель Фаннінґ, Шарлто Коплі, Сем Райлі, Імелда Стонтон, Джуно Темпл, Леслі Менвілл, Брентон Твайтес, Кеннет Кренем 

Сюжет:
Юна чаклунка Малефісента вела відокремлене життя в зачарованому лісі, оточена казковими істотами, але одного разу все змінилося... В її світ вторглися люди, які принесли з собою руйнування і хаос, і Малефісенті довелося встати на захист своїх підданих, закликавши на допомогу могутні темні сили. У запалі боротьби Малефісента наклала страшне закляття на новонароджену дочку короля, прекрасну Аврору. Але, спостерігаючи за тим, як росте маленька принцеса, Малефісента починає сумніватися у правильності свого вчинку - адже, можливо, саме Аврора може вдихнути нове життя в чарівне лісове царство...

Тривалість: 01:37:28 

Коли йшов анонс фільму то в мене були сумніви йти туди чи не йти. Після перегляду його вдома певне відчуття жалю мене таки не полишає. З іншого боку - а чи захотів би я його дивитися вдома ще раз? Ось цього не знаю. Скоріш за все так, але того відчуття вже не було б.

Це казка, просто хороша казка. В той же самий час це вільна думка авторів фільму на класичну Сплячу красуню. За цей рік це вже друга така от переосмислена казка, яку я переглянув. Першою була "Красуня та чудовисько" і, в цілому, вона таки сподобалася і мені і наймолодшому глядачеві. Так само трапилося і з цим фільмом. Він не стільки мені сподобався, скільки було приємно спостерігати як доня з такою жагою його переглядала. І все це не дивлячись на пізній час. Тому однозначно фільм підпадає під категорію тих, що варто дивитися всією сім'єю. Тут немає нічого такого, чого б не варто було бачити маленькій дитині. Взагалі не зрозуміло, чому там поставили категорію 12+. Тим більше, що там така чудова малеча у фільмі, яку, як виявилося, зіграла донька Анджеліни Джолі та Бреда Піта. 

Останні роки мені не траплялися на очі фільми, які варто було б показувати дітям. Не знаю чи то не звертав уваги, чи то таки з цим були проблеми. Тому поява таких от фільмів мене дуже радує. Не дивлячись на те, що це таки казки, але вони змушують звертати увагу на певні речі. В тому числі і ті ж відносини між батьками та дітьми. Окрім того вони несуть певні промінчики добра в собі. Говорять про те, що примирення завжди варте уваги. Питання зради тих, кому довіряєш також показано доволі чудово. І те, до чого воно може призвести

Загалом просто чудова казка від Диснею. Останніми роками  я таких від них не пригадую. Та й взагалі, як писав вище, не лише від них.

Дивитися чи не дивитися? Однозначно дивитися. Та ще й всією сім'єю. Час пролетить непомітно. Де дивитися, якщо не переглянули в кінотеатрі? Тут вибір доволі широкий. За 35 грн можна переглянути на megogo.net (особисто я вважаю, що якісний контент варто переглядати за кошти, що б заоохочувати до більшого асортименту якісного кіно українською), але якщо такого бажання немає, то Толока Гуртом також надає можливість переглянути фільм. Та ще й безкоштовно.

Десь так

А я хочу подякувати БИ-2 за альбом #16плюс, Вакарчуку за "Вночі" та "Брюссель" - які супроводжували написання цього тексту ).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )