Перейти до основного вмісту

[books] Час смертохристів. Міражі 2077 року. Юрій Щербак (2011)


Опис: «Час смертохристів: Міражі 2077 року» - гостросюжетний політичний трилер, роман-антиутопія, написаний Юрієм Щербаком та виданий у 2011 р. видавництвом «Ярославів Вал». Сюжет роману розгортається напередодні Четвертої глобальної війни. Автор широко використовує прийом цитування таємних документів, які розкривають цинізм і подвійні стандарти акторів світової політичної сцени. Роман Юрія Щербака з’явився через двадцять років після написання автором останнього прозового твору (документальна повість «Чорнобиль»). Збагачений досвідом політичної, державної і дипломатичної діяльності, автор, екс-посол України в США, Канаді, Мексиці та Ізраїлі дає своє бачення того, що може статися з Україною в майбутньому.











Вже кілька разів траплялася ця книга на очі на поличках Флібусти. Цього разу таки викачав на подивитися "що ж воно таке". Ну що ж... дочекалася свого часу книга...

Побачивши її на полицях я не певен, що купив би її. Ця сама непевність залишається і зараз. А прочитавши біографію автора і те, що це прізвище забруднено скандалом навколо книгарні "Сяйво", то це також не вплинуло б на бажання поділитися з автором кревними, але мова тут буде йти про книгу, а не про автора.

Отже постапокаліптична Україна і Світ. Про світ вже стало дуже банальним, а от про Україну це для мене вперше. Шпигуни, війни, вбивства, зради - класичний набір фантастичного бойовика. Тут цього вдосталь, а от логіка сюжету...  от в мене дуже багато питань до автора. Наприклад питання валюти - якщо світ поділено на анклави, то як може існувати світова валюта, яка ціниться вище за локальні валюти? От мені це не зовсім зрозуміло. Також в книзі можна зустріти дуже багато таких от ляпів, але незважаючи на все я дочитав книгу до кінця. Хоча бажання закрити її виникало. Що мене стримало? Навіть не знаю, але деякі моменти викликали дуже дивне відчуття "дежа вю".

Захоплена Росія викликає посмішку, але сам процес захоплення... читаючи все це виникало відчуття, що я читаю сценарій того, що зараз відбувається в Україні. Я навіть поглянув на дату видання, що б переконатися, що книгу написано не зараз в піку тому, що видають в Московії про Україну зараз. Але так, все це написано за кілька років до подій в Україні і від цього трішки лячно. І це стало тим, що утримувало мене від припинення читання її. Хоча ні, ще є певні доволі гумористичні моменти, які також не дозволили кинути читання. Іноді навіть думав, що це якась пародія на антиутопічні романи про майбутнє )

А так, то як фантастичний роман не викликав ніяких позитивних відчуттів. Про кіберпанк взагалі мови немає - де його тут знайшли не знаю, хоча може то через високотехнологічну зброю чи суперкомп'ютер, які згадуються в книзі, її віднесли до цього жанру, але скажу таки, що дарма.  Один з небагатьох випадків, коли я не шкодую, що я не можу цю купити книгу в електронному вигляді чи паперовому.

Радити чи нє? Таки не знаю. Подовження СПРОБУЮ почитати, але чи піде навіть не знаю. І коли то буде я також ще не вирішив. Ось така от фігня.

PS Щось я останнім часом більше читаю і дивлюся ніж пишу. Потрібно, потрібно виправлятися з цим питанням. Тому найближчим часом постараюся написати про все прочитане і проглянути.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )