Перейти до основного вмісту

[books] Меч королів. (Легенди іншої Тери)

Автор: Сергій Батурин 
Місце видання: Львів 
Видавництво: Кальварія 
Формат: pdf, fb2 
Кількість сторінок: 160 

Опис:
«Легенди іншої Тери» Сергія Батурина будуть цікавими для читачів будь-якого віку. Це не просто історія морського королівства народу прангів, які живуть на величесзних вулканах, пасуть кіз, ловлять рибу, промишляють морським розбоєм і вміють по-справжньому кохати. Легенда провіщає, що вони прийшли з неба...

Прихильникам наукової фантастики... хоча власне науки там небагато.

Батурин Сергій. «Меч королів» - лишень початок, Сказання перше. — Кальварія, 2006. — 160 с. — (Серія: Легенди).
ISBN: 966-663-207-1

І знову книга із серії "побачив би в магазині - не купив би", а тут викачав і зрозумів що дарма б не купив би. Так, адже вона має всього лиш 160 сторінок та таку дивну обкладинку... родом десь із далекого минулого. Загалом в очі не впала б. Але... але я її зустрів в інтернеті в той час, коли шукав почитати щось українською і бажано українське.

Отже книга в описі якої є слова наукова-фантастика... цій книзі жанр цей додали сюди мають з тієї ж причини, що і фільму "Люсі". З наукового тут було хіба що про те, що вони прийшли з неба... і стародавній рукопис про походження народів Тери, про який дізнаємося насамкінець книги.

Сюжет книги доволі лінійний, все вгадується, але все читається легко і цікаво. Були моменти в книзі, які мене дратували -  описи батальних сцен. Тут автор зривався на таку .. кхм.. мову, що виникало відчуття, що читаєш який епос про якихось героїв. Але в свої суті це така дрібниця, що на неї можна не звертати уваги.

Головні герої виписані доволі чудово. Ними захоплюєшся, очікуєш продовження, але ... продовження немає. І це не з вини автора.

Книг мало бути три. Тобто книга одна, але "Кальварія",  з якогось дива,  вирішила зробити три видання і... і видала лише одну частину книги. На всі інші вона забила. Мало того, що забила видати в паперовому вигляді; мало того, що попередній наклад було розкуплено і інших не видавалося, так видання ще й вимагає з бібліотек видаляти книги. Нє, я розумію, якби вони їх хоча б в електронному вигляді продавали, але ось така от позиція викликає здивування. 

Маленьке резюме - читати можна. Жанровість книги - доволі умовна. Продовження - не вистачає. Брати можна лише на торентах (наприклад на Толоці), або на інших мережевих ресурсах

PS Було б непогано, якби наші флібустьєри відрили часопис "Сучасність" за 2007 рік і відцифрували частини, яких немає. Вони друкувалися там. Це враховуючи те, що видання не хоче їх продавати в електронному вигляді %)

Десь так

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )