Перейти до основного вмісту

[cinema] Шеф-кухар / Chef (2014)

Жанр: комедія 
Країна: США 
Кінокомпанія: Aldamisa Entertainment, Kilburn Media 
Режисер: Джон Фавро 
Актори: Джон Фавро, ЕмДжей Ентоні, Софія Вергара, Джон Легуізамо, Скарлетт Йоханссон, Олівер Платт 

Сюжет:
Карл Каспер – неперевершений кухар, але у нього не склалися стосунки в сім'ї і власник ресторану не дає йому жодної свободи. Він вирішує покинути роботу і купити харчовий фургон, де він зможе готувати власні страви. На хвилі ентузіазму і оптимістичного погляду в майбутнє він спробує повернути прихильність своїх близьких.


Тривалість: 01:49:54 




На Толоці стартував новий сезон озвучення фільмів на замовлення глядачів до спонсорування якого може приєднатися кожен. А це вже один, з озвучених фільмів в цьому сезоні. Адже наші прокатники часто забувають про те, що глядачі таки хочуть дивитися фільми українською і закуповують озвучення в Московії для кінотеатрів (як в цьому випадку), або випускають диски без української доріжки. 
На цей фільм я не ходив в кінотеатр саме через те, що показували його там російською. Тематика фільму - кулінарія - мені дуже подобається, тому намагаюся дивитися такі фільми. Буває дуже цікаво і пізнавально. Тут все трішки інакше.

Читаючи відгуки на фільм після його перегляду посмішка не покидає мої вуста. Це ж так треба було дивитися фільми, що б лише побачити, що тут готують фаст-фуд. Жирний фаст-фуд - і це не мої слова. Це слова інших глядачів. на щастя не всіх. 

А зараз буде те, що найбільше не люблю в відгуках на фільми, але без цього мені важко висловити свою думку - спойлер

[спойлер на фільм] Головний герой талановитий кухар, але не дуже успішний. він працює в ресторані багато років, але йому весь час доводиться готувати одне і те ж - те, що зробило його відомим. А господар обмежує його політ думки забороняючи щось змінювати в меню. На додачу він розлучений, син живе з дружиною, а та ще постійно йому пропонує кинути все і готувати їжу у фургончику. Це все б тривало б ще багато років, якби під час чергової суперечки власник ресторану його не звільнив .... [досить спойлерити]

Вже з цього можна було б робити висновки про те, що людині потрібен простір. Якщо обмежувати творчість, то вона починає бунтуватися, а одноманітність приїдається. Ні.. натомість глядачі звертають увагу на те, як Карл готує малому сендвіч (називаючи його канапкою) смажачи на маслі яким намазував хліб (називаючи це жиром), із двома сортами сиру (це також називали жиром) і кричати про те, як можна таке дивитися. Тьфу... А порада почитати "Як зкинути зайву вагу" на додачу взагалі виглядає повним ідіотизмом. 

Так, тут готують фаст-фуд. Так, навколо цього побудовано всі основні сцени, але фільм зовсім не про це. Хіба можна говорити, що фільм про "жирну жратву" коли на твоїх очах батько знаходить спільну мову з сином? А тут не лише це. Тут також говориться про те, що іноді варто бути вільним і робити те, що приносить тобі задоволення, а не сидіти на зарплаті в того, хто не розуміє нічого в тому, що робиш ти. І тому, що потрібно клієнту. І таких позитивних відсилів до чогось тут повно. Вже за це варто його дивитися. За позитив. Навіть не так - ПОЗИТИВ. Але в той же час цей позитив і є недоліком фільму. Його тут дуже забагато, але ... але зараз мені було приємно дивитися такий фільм.

Звичайно фільм завершується добре і навіть той, хто призвів до лавини всіх цих вчинків Карла пропонує тому співпрацю - ресторан, який вони побудують разом і той буде там не найманцем, а повноцінним партнером. Про єднання родини думаю говорити не варто?)

Додатковим "бонусом" фільму є реклама соцмереж. В першу чергу Твітера, але і про Фейсбук не забули. Адже саме за допомогою цих сервісів відбувається інформування бажаючих пойсти в "Шефа" про наступне місце продажу їжі. І саме через пост в Тві(тері) Шеф посварився  з критиком і в той же час став більш знаменитим ніж був до того. 

Актори - тут є трішки відомих акторів, які грали в епізодах по суті. Тому важко говорити про щось. Більшість акторів були мені не знайомі, але їхня гра відрази не викликала. Правда і нічого особливого не помітив, але все ж таки це не завадило переглянути фільм.

Музика - тут її дуже багато і в основному вона кубинська (чи латиноамериканська???) і вона приємна. Нічого зайвого як говориться. 

Начебто все. Ну ще про те, де його проглянути - тут все просто. Викачати його можна на Толоці. Не думаю, що українське озвучування десь з’явиться в ліцензії. Ну і якщо можете - підтримайте озвучування фільмів гривнею. Адже хлопці роблять не так вже й мало своєю ініціативою для України і для пересічних глядачів. От я, наприклад, очікую озвучення "Справжнього мишачого детектива" )). 

Дивитися чи не дивитися? - неоднозначно. Фільм настроєвий і під відповідний настрій він комусь може і не піти. Але я таки його раджу.

PS Я правда не зрозумів яким боком це комедія, але ...

Десь так ...

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я платив комунальні через Інтернет, або: Коли в Україні будуть нормальні онлайн-сервіси????

В минулому місяці вирішив я, що платити через пошти і банки - банально .. та й часу особливо в мене немає на це, а дружині ліняво тягнути дитину з собою на пошту. Хоч і недалеко вона від нас, але погода до цього не сподвигала. Тут почув я краєм вуха про чарівні термінали від Приватбанку де можна сплатити без черг і комісій. Зрадів я цьому, та радість моя була передчасною - цих терміналів в Черкасах як кіт наплакав, та й шукати їх потрібно. А трішки пізніше ще й виявилося, що платити без комісії там можна лише готівкою та й не за всі послуги... Враховуючи, що картка Приватбанку в мене є, то такий розклад мене дуже засмутив... І довелося б мені платити за комунальні послуги як всім, але згадав я про таку послугу від Приватбанку, як Приват24. Ось тут і почалося найцікавіше... Так як ради експериментів, я вже робив декілька платежів до цього, то особливої складності в мене це не викликало. Навіть більше, якщо ви вперше користуєтеся даним сервісом для оплати комунальних послуг, то

Інтернет-банкінг: Платінум Клік

Давненько я не брала в руки шашек Маша  "Маша и меведь" Давно не писав в блозі, а тут вирішив відродити його. Про що він буде далі я ще не знаю. Поки що напишу про те, що мене завжди цікавить в тій чи іншій мірі - про інтернет-банкінг. В Україні він не надто сильно розвинений, навіть банки першої десятки його надають в обмежених виглядах. Багатофункціональних моделей дуже мало. Трішки раніше (десь 1,5 роки тому) я писав про банкінг від  Приватбанк  -  "Приват24" , та від  Альфа-банк  -  "My Alfa-Bank" . Сьогодні розповів про  "Платинум Клік"  від  Платинум банк . Також повернуся до порівняння всіх трьох банкінгів, оскільки за ці 1,5 роки відбулися зміни у функціоналі банкінгу та продуктах банків.

Інтернет-банкінг: Приват24 vs My Alfa-Bank

Доброго дня Як і обіцяв проводжу порівняння 2-х і-банкінгів від 2-х провідних банків ). Але порівняно буде не лише сам банкінг, а й деякі інші дистанційні послуги: такі як поповнення рахунків/карток Чому саме Банкінги від Приватбанку та Альфа-банку ? Тому, що в мене відкриті рахунки саме в цих банках. Окрім того на даний момент Приват24 являється лідером в сфері банкінгу, а My Alfa-Bank тут являється молодим гравцем. Значить почнемо )